| کد خبر: 232494 |

◄ امکان بارگیری رانندگان کامیون استان قم چگونه از بین رفت؟

رانندگان بخش حمل و نقل کالا به تازگی نامه ای را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند که طی آن رئیس انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان ترابری استان قم از بارگیری بدون نوبت برخی کامیون ها انتقاد کرده است.

تین نیوز

رانندگان بخش حمل و نقل کالا به تازگی نامه ای را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند که طی آن رئیس انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان ترابری استان قم از بارگیری بدون نوبت برخی کامیون ها انتقاد کرده است.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از این نامه که به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم نوشته شده، آمده است: استان قم در مسیر عبور 17 استان قرار دارد و متاسفانه ماشین های عبوری بدون نوبت اقدام به بارگیری می نمایند که در حق رانندگان استان اجحاف و ظلم می گردد به طوری که گاهی به ندرت امکان بارگیری برای آنان فراهم می گردد.

در بخش دیگری از این نامه با تاکید بر این که عدم امکان بارگیری، رانندگان و مالکان استان قم را دچار مشکلات عدیده کرده، راهکار رفع این مشکل برقراری سیستم نوبت دهی حضوری یا مجازی عنوان شده و از مدیرکل استان پیگیری این موضوع درخواست شده است.

بومی گرایی در قم

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ابویی 0 0

    سلام به رانندگان استان قم
    عمده بار استان قم گچ وپودر سنگ هست که قریب به 99درصد این نوع بارهای استان قم کرایه های نصف و زیر نصف تعرفه سازمان را شامل میشوند و اکثرا راننده هایی که از استان قم بارگیری می‌نمایند با کرایه مجانی فقط جهت خالی نرفتن به سمت شهرشون هست بارگیری می‌نمایند
    درضمن رانندگان وانجمن صنفی رانندگان قم ی همتی کنند وکرایه بارهای استان را مطابق با قانون تن بر کیلومتر اجرا کنند وطبق نوبت برای بارگیری از سازمان درخواست نمایند