| کد خبر: 232322 |

◄ ادغام راهداری و حمل و نقل اشتباه بود

بخش زیادی از مشکلات فعلی حمل و نقل جاده ای به دلیل ادغام ادارات راهداری و حمل و نقل است.

تین نیوز

بازرس علی البدل انجمن صنفی رانندگان بیرجند و نماینده رانندگان در مرز ماهیرود معتقد است بخش زیادی از مشکلات فعلی حمل و نقل جاده ای  به دلیل ادغام ادارات راهداری و حمل و نقل در سازمان دولتی متولی بخش حمل و نقل جاده ای است.

به گزارش تین نیوز، جعفر زارع در گفت و گو با خبرنگار ما عنوان کرد: وظیفه راهداری و حمل و نقل با وجود ارتباطی که با هم دارند از یکدیگر مستقل است.

بیشتر بخوانید: بدون قرارداد، کالا حمل نکنید

این راننده کامیون افزود: اگرچه راهداری وظیفه نگهداری و ترمیم و بازسازی جاده ها را به عهده دارد و ناوگان حمل و نقل هم از جاده ها تردد می کنند و بدین شکل با هم مرتبط هستند اما نباید ادارات آنها با هم ادغام می شد.

وی گفت: معتقدم این ادغام موجب افزایش مشکلات بخش حمل و نقل جاده ای شده است زیرا مدیریت هر یک از 2 بخش راهداری و حمل و نقل نیازمند وجود افرادی متخصص در حوزه خود است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی ازاد 0 0

    باسلام و احترام
    در ۸ خط پایانی بیانیه شورای هماهنگی
    دلایل عمده عدم توفیق برنامه های مورد نظر دولت‌های سابق مطرح شده
    است
    کاندیداهای محترم تا برنامه ای برای این ۵ مورد خصوصا وحدت ملی کشور نداشته باشند ممکن است نتوانند موارد منظور در برنامه های خود را به سر انجام برسانند
    با امید به توفیق الهی. علی ازاد

  • آزاد 0 0

    با سلام و احترام
    امیدوارم رئیس جمهور آینده نسبت به تفکیک کار کارشناسی بکند و تصمیم بگیرد.

  • فعال حمل و نقلی 2 0

    از ادغام راهداری و حمل و نقل کمر حمل و نقل شکسته شده است . مدیرانی که تخصص حمل و نقلی ندارند و فقط درگیر لودر و بلدزر و هستند چنان حمل و نقل را آشفته کرده اند که جمع کردن آن غیر ممکن شده است . ضمنا در برخی استانها معاونین حمل و نقل نیز ضعیف هستند و مدیر ناآگاه و معاون حمل و نقل ضعیف و حمل و نقل بین المللی ضعیف و پایانه های مرزی ضعیف چنان ضربه ای به حمل و نقل زده است که جبران مافاتش سخت است . سطح اطلاع انجمن راننده از سطح فکر مدیران راهداری و حمل و نقل تخصصی تر است .

  • کارشناس 0 0

    اولا اظهار نظر یک راننده کامیون درخصوص امور مربوط به حوزه مدیریتی کشور فاقد هرگونه ارزش کارشناسی می باشد که آن را قابل انتشار نماید.ثانیا برخلاف ادغام وزارتخانه های راه و مسکن که کاملا غیرکارشناسانه واشتباه بود ادغام شرکت حمل ونقل با راهداری کاملا صحیح وکارشناسی بود و مدیران وکارکنان شرکت حمل ونقل را از خواب خوش بیدار کرد.

  • راننده بخش مسافر جاده‌ای 0 0

    سلام همکارانیکه نظر خود را در مورد ادغام سازمان راهداری و حمل ونقل اشتباه بوده کاملا درست است سازمان راهداری تخصصی که دارد در مورد جاده ها و موارد آن میباشد ما با مشاهده شب و روز و ارتباط کاری تنگ گا تنگ با مسئولین محترم مربوطه داریم وقتیکه حکمی صادر می‌شود برای مسعولین محترم تخصص این عزیزان در رابطه با راهداری میباشد متأسفانه با بخشنامه‌های صادر شده اغلب حمل ونقل دچار سردرگمی می‌کند و اصولا در مورد شرکت‌های حمل ونقل و قوانین آنها هیچ اطلاعاتی ندارند بر همین اساس سود جویان در همین حوزه با مشاوره ها نادرست و گمراه کننده موجب بخشنامه‌هایی می‌شوند که فقط به اهداف خودشان برسند و مالکان و رانندگان و صاحبان بار کالا و بخش مسافر را به دردسر می‌اندازند حمل ونقل چه در بخش بار کالا و چه در بخش مسافر جاده‌ای اگر قوانین اصلی و قانونی به صورت دستورالعمل و بخشنامه‌های فنی تخصصی صادر شود هیچگونه مشگلی بوجود نخواهد آمد اما در حال حاضر با بی برنامه بودن این قوانین و بودن شرکت‌هایی همچون همنامی شرکت‌هایی اینترنتی و غيره و بسیاری دیگر از این قبیل و با دریافت حق صدور بارنامه ها و صورت وضعیت آنهم مبالغ نجومی غیر قانونی و مهم تر ازاینجا عدم نظارت دقیق و کافی منجر به افزایش کرایه ها خارج از مصوبات و خیلی مشگلات دیگر می‌شود اگر هر فردی مسعولی در کل فعالیت حمل و نقل در جای خودش باشد و تخصص را کاملا داشته باشد خیلی از مشگلات حمل ونقل برطرف خواهد شد