◄ راهکار حل مشکل پورسانت صاحب کالا در ازای ارایه بار چیست؟
چرا از سوی مسئولان مرتبط، راهکاری برای حل مشکل پورسانت صاحب کالا ارایه نمی شود؟
در حالی که چند روز پیش یکی از رانندگان کامیون عنوان کرد: «برخی دلالان و شرکت های حمل و نقل پس از آنکه کرایه حمل کالا بر اساس سیستم بارنامه نویسی مشخص می شود، مبلغی بین یک سوم تا نصف آن کرایه را به بهانه عودت بخشی از این مبلغ به صاحب کالا، از رانندگان پس می گیرند»، یک راننده دیگر این پرسش را مطرح کرد که چرا از سوی مسئولان مرتبط، راهکاری برای حل مشکل پورسانت صاحب کالا ارایه نمی شود؟
به گزارش تین نیوز، این راننده کامیون در تماس با خبرنگار ما افزود: چرا سازمان راهداری و کانون شرکت های حمل و نقل راهکاری برای رقابت ناسالم بین شرکت ها ارایه نمی دهند؟
بیشتر بخوانید:
شگرد جدید پرداخت نکردن کرایه حمل بار؛ دست باربری ها و صاحبان کالا در یک کاسه است؟
این راننده که نامش در تین نیوز محفوظ است، عنوان کرد: آیا صاحبان کارخانه ها، انبارها، شرکت ها و ... از این پورسانت ها و حق حساب هایی که بعضی ازکارکنان، انبار داران، حسابداران و ... در ازای ارایه بار دریافت می کنند، اطلاع دارند؟
او تاکید کرد: چرا همه این مبالغ باید از حساب (کرایه) کامیوندار و راننده کسر شود؟ چرا نباید مدیران کارخانجات و گیرندگان بار و کالای کشور از کرایه های حمل بی اطلاع باشند؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.