| کد خبر: 203791 |

◄ زنجیره انسانی مردم سیستان و بلوچستان برای کمک به سیل‌زدگان را ببینید

در این فیلم مشاهده می‌شود مردم این استان برای تسریع در انتقال و توزیع اقلام ضروری مورد نیاز سیل‌زدگان که به طور عمده در روستاهای این استان ساکن هستند، زنجیره انسانی تشکیل داده‌اند.

تین نیوز

کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار فیلمی از تشکیل زنجیره انسانی توسط مردم سیستان و بلوچستان برای کمک به سیل‌زدگان قدردانی کرده و از آن به عنوان همبستگی عمومی مردم این استان یاد کرده‌اند.

به گزارش تین نیوز، در این فیلم مشاهده می‌شود مردم این استان برای تسریع در انتقال و توزیع اقلام ضروری مورد نیاز سیل‌زدگان که به طور عمده در روستاهای این استان ساکن هستند، زنجیره انسانی تشکیل داده‌اند.

بر اساس آن‌چه اعلام شده روستاهای زیادی در این استان بر اثر جاری شدن خسارت دیده‌اند.

استاندار سیستان و بلوچستان امروز گفت که برآوردهای اولیه خسارت سیلاب اخیر به بخش‌های مختلف این استان تاکنون یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

بر اساس خبری که روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، منتشرکرد، احمدعلی موهبتی افزود: همزمان با بارندگی‌های ۲۰ تا ۲۲ دی در سیستان و بلوچستان به‌ویژه نیمه جنوبی راه ارتباطی ۸۹۰ روستای این استان به طور کامل و برق ۸۷۷ روستای سیستان و بلوچستان قطع شده بود.

عباسعلی ارجمندی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان نیز امروز به مهر گفت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد خودروها در آن ها مقدور است.

وی خاطرنشان کرد: در سیلاب اخیر ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان دچار آسیب جدی شدند که نیازمند تخریب و ساخت مجدد هستند.

حجم ویدیو: 1.92M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49 دانلود ویدیو
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.