| کد خبر: 193376 |

سه مسیر در سیستان و بلوچستان براثر سیل همچنان بسته است

راه‌های ارتباطی ۴۰ روستا در محدوده رودخانه کاجو که روز گذشته بر اثر طغیان این رودخانه بسته شده بود با فروکش کردن آب هم اینک بازگشایی شده است.

تین نیوز

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سه مسیر در جنوب این استان بر اثر طغیان رودخانه‌های محلی همچنان بسته است و امدادرسانی به سیل زدگان با قوت ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، عبدالرحمن شهنوازی اظهار داشت: بر اثر وقوع بارش های مونسونی و طغیان رودخانه های محلی شش مسیر در جنوب سیستان و بلوچستان بسته شده بود که با فروکش کردن آب سه مسیر بازگشایی شد اما سه مسیر مواصلاتی شامل چاهان - زرآباد، فنوج - رمشک و جلگه به چاه اسحاق از سه روز گذشته تا کنون همچنان بسته است.

وی بیان کرد: راه‌های ارتباطی ۴۰ روستا در محدوده رودخانه کاجو که روز گذشته بر اثر طغیان این رودخانه بسته شده بود با فروکش کردن آب هم اینک بازگشایی شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان وبلوچستان گفت:۳۷۴ نفر نجاتگر و کارکنان جمعیت هلال احمر در قالب ۷۷ تیم عملیاتی، ۶۶ خودروی امدادی و ۱۰ سورتی پرواز به آسیب دیدگان سیل امدادرسانی کردند.

وی بیان کرد: ۶۰ دستگاه چادر امدادی، ۱۷۳ تخته موکت، ۳۰۵ تخته پتو، هزار و ۳۹۷ بسته غذایی، ۲۵۵ کیلوگرم نایلون، ۲۴۵ کیلوگرم برنج،۵۶۳  قوطی کنسروجات، ۸۸ کیلوگرم قند و شکر، پودر رخشویی، فانوس و حبوبات در بین آسیب دیدگان سیل توزیع شده است.

شهنوازی اظهار داشت: بر اثر وقوع سیل و آبگرفتگی از ۲۰ تیر تاکنون ۷۶ روستا در شهرستان‌های نیکشهر، ایرانشهر، سراوان، مهرستان، سیب و سوران و خاش در جنوب سیستان و بلوچستان دچار سیل و آبگرفتگی شدند.

وی ادامه داد: پنج هزار و ۷۲۰ نفر از ابتدای این سیلاب تا کنون دچار آسیب شدند که امدادرسانی به این افراد انجام و درحال انجام است.

به گزارش ایرنا سه نفر بر اثر سیلاب از ۲۰ تیر تا کنون در جنوب سیستان و بلوچستان جان باختند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.