| کد خبر: 191167 |

پیشنهاد یک فعال حوزه دریانوردی به وزیر راه:

◄ انتخاب معاون جدید امور دریایی با توجه به سابقه دریایی وی باشد

یک فعال حوزه دریانوردی، از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد با توجه به استعفای 2 عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی در انتخاب معاون جدید امور دریایی به سابقه دریایی وی توجه نماید.

تین نیوز

یک فعال حوزه دریانوردی، از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد با توجه به استعفای 2 عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی، در انتخاب معاون جدید امور دریایی به سابقه دریایی وی توجه نماید.

به گزارش تین نیوز، رضا محمدعلی بیگی در پیامی که در شبکه‌های اجتماعی خطاب به «محمد اسلامی» منتشر کرد، نوشت: همانطور که مطلع هستید 2 عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی (معاون امور دریایی و معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی)، از سمت خود استعفا داده‌اند.

وی افزود: از آن جناب خواهشمندم برای پست معاونت امور دریایی سازمان بنادر فردی را انتخاب نمایید که حداقل پنج سال سابقه دریانوردی در سمت فرماندهی کشتی‌های تجاری اقیانوس پیما و یا حداقل پنج سال سابقه دریانوردی در سمت سرمهندس کشتی‌های تجاری اقیانوس پیما بعلاوه سه سال سابقه کار در موسسات رده‌بندی معتبر عضو آیاکس را در پرونده کاری خود داشته باشد.

این فعال حوزه دریانوردی در توضیح این دیدگاه خود تاکید کرد: عدم توجه به موراد مهم اشاره شده طی سالیان گذشته تا کنون، باعث شده تا اداره دریایی کشور در حوزه وظایف مشخص شده برای این معاونت، دستاوردهای قابل ملاحظه‌ای نداشته باشد و حتی به اعتقاد اینجانب پس‌رفت هم داشته باشد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.