| کد خبر: 181047 |

◄ کیفیت نامطلوب خودروهای تاکسی کرایه برون‌شهری تحویلی

چرا کارخانه تحویل دهنده خودرو، تا این حد نسبت به تولیداتش بی‌تفاوت و سهل‌انگار است.

تین نیوز

یک راننده خودروی سواری کرایه برون‌شهری تصویری از خودروی سمندی که به تازگی تحویل گرفته و رنگ آن ریخته در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و با بیان این‌که ریختن رنگ خودرو به معنی فاسد بودن رنگ است، از کیفیت نامطلوب این خودروها خبر داده است.

پس از انتشار این تصویر، برخی دیگر از رانندگان تاکسی سواری کرایه برون‌شهری نیز با تایید وجود مشکلاتی که هنگام تحویل خودرهای صفر با آن مواجه می‌شوند، عنوان کردند: اصل قضیه این است که چرا کارخانه تحویل دهنده خودرو، تا این حد نسبت به تولیداتش بی‌تفاوت و سهل‌انگار است.

آنان با ذکر نمونه‌هایی از اتفاقاتی که پس از تحویل خودروی خود برایشان پیش آمده است، اظهار کردند: به تازگی اغلب خودروهایی که تحویل می‌شوند، ایراداتی از قبیل خرابی استارت، جلوبندی ضعیف و رفتن رنگ و ...دارند و وقتی اعتراض هم می‌شود مثلا در پاسخ می‌گویند خودرو را رنگ می‌کنند، آخر چه کسی خودروی صفر و بی‌رنگ را رنگ می‌کند؟

آنان افزودند: یکی از همکاران خودروی پژو تحویل گرفت و تا تهران رفت و برگشت،  ماشین 2 لیتر روغن کم کرد و به چندین جا نیز شکایت کرد فقط تنها کاری که برایش انجام دادند باز کردن موتور به اصطلاح صفر و استفاده از گارانتی بود.

این رانندگان خاطرنشان کردند: بحث ما این است که اولاً چرا ایران‌خودرو باید چنین محصولی تولید کند؟دوم این‌که برای استفاده عموم مردم نباید خودرویی تولید کنند که طراحی اصلی آن برای شرایط اقلیمی کشور دیگریست که با شرایط کشور ما تفاوت دارد.

به گفته آنان برای مثال موتور پژو برای شرایط آب‌وهوایی کشور فرانسه طراحی شده که غالباً سردسیر است و برای همین در ایران این خودرو در زمستان بهتر کار می‌کند تا تابستان و گرمای اقلیم کشور ما استهلاک خودرو را افزایش داده و راندمان آن را کاهش می‌دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • عادل بهشتی 0 0

    امان از دیوارکوتاه وفریاداز بی حیایی حاشا کننده.
    وقتی مدیران ما رانندگان رامجبور میکنند که ازین خودروی بی کیفیت برای حمل ونقل عمومی استفاده کنیم وقدرت فضای رقابتی وجود نداره وقیمتهای خودروی وارداتی سر به فلک میزنه بایدهم خودروساز هر خودروی آشغالی رو به من وشمابده بعدش طلبکارتون باشه ،چون داددسی وجودنداره چون متاسفانه زدوبند ولابی گری بیدادمیکنه وماحقمونه که بدترازاین کیفیت سوار بشیم چون هنوز فرهنگ نخریدن جنس بنجول رو پیدا نکردیم .