| کد خبر: 174839 |

◄ بزرگراه کربلا پس از 27 سال تکمیل می‌شود؟

کلنگ اجرای بزرگراه کربلا سال 1370 به زمین زده شد که اکنون به گفته مدیر کل راه و شهرسازی کرمانشاه قرار است سال آینده سرانجام پرونده این پروژه بسته شود.

تین نیوز

در آستانه سفرهای اربعین، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به تازگی از احتمال تکمیل بزرگراه کربلا تا سال آینده خبر داده است.

به گزارش تین‌نیوز، ‌آن‌چنان در شبکه‌های اجتماعی آمده، مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به تازگی(پنجم مهرماه) از تکمیل هشت کیلومتر از بزرگراه در مسیر سر پل ذهاب تا قصر شیرین خبر داده و گفته است: هم اکنون از سرپل ذهاب تا قصرشیرین و مرز خسروی سه پیمانکار در حال انجام کار هستند که امسال شاهد تکمیل هشت کیلومتر از این مسیر خواهیم بود.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، مابقی این پروژه که ۲۴ کیلومتر است نیز ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود تا سال آینده به پایان برسد.

این مقام مسئول تاکید کرده که تکمیل این پروژه مجموعا نیازمند 100 میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش تین‌نیوز، کلنگ اجرای بزرگراه کربلا سال 1370 به زمین زده شد که اکنون به گفته مدیر کل راه و شهرسازی کرمانشاه قرار است سال آینده سرانجام پرونده این پروژه بسته شود.

این بزرگراه از شهرهای تهران، ساوه، همدان، کرمانشاه، قصرشیرین در ایران می‌گذرد و از مرز خسروی وارد عراق شده و به شهر کربلا می‌رسد و دسترسی آسان زائران به کربلا را فراهم می‌کند

عدم تخصیص اعتبارات مورد نیاز و مشکلات مالی و کمبود بودجه یکی از دلایل تاخیر در اتمام این پروژه است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.