| کد خبر: 244098 |

پلتفرم جدید هیوندایی برای فروش دیجیتال خدمات حمل دریایی کانتینرها

هیوندای از پلتفرم جدید خود برای فروش دیجیتال خدمات حمل دریایی کانتینرها رونمایی کرد.

تین نیوز

هیوندای از پلتفرم جدید خود برای فروش دیجیتال خدمات حمل دریایی کانتینرها رونمایی کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از آسام تدبیر،  خط کشتیرانی کره جنوبی یا همان Hyundai Merchant Marine موسوم به HMM اخیرا پلتفرم دیجیتال جدید خود را با نام Hi Quot (HMM Instant Quote) با هدف ارائه خدمات فروش جامع و بدون تماس, به مشتریان خود معرفی کرد.

 پلتفرم Hi Quote، یک «راه حل دیجیتال سریع، آسان و شفاف با قابلیت های تکنولوژیکی» توصیف شده است.

 هیوندای در مرحله اول، به ارائه این سرویس برای محموله‌ های صادراتی جهت بارگیری به کانتینرهای معمولی از مبدا کره جنوبی به اروپا، آسیای جنوب شرقی، آسیای جنوب غربی، آمریکای جنوبی و استرالیا خبر داده است

 شرکت HMM گفته: ما به گسترش پوشش خدمات Hi Quote در سطح جهانی ادامه خواهیم داد تا به مشتریان خود دید و کارایی بیشتری را به روشی بسیار ساده تر ارائه دهیم. ما در نظر داریم در یک دوره میان مدت تا بلندمدت، شبکه لجستیک داخلی خود را در Hi Quote ادغام کنیم و در عین حال از روش پیشنهاد کرایه حمل با استفاده از هوش مصنوعی استفاده کنیم.

بر اساس آخرین گزارش رده بندی موسسه آلفالاینر، خط هیوندای با در اختیار داشتن سهم ۳ و دو دهم درصدی از کل ظرفیت حمل دریایی کانتینر در جهان، هشتمین خط کشتیرانی بزرگ جهان محسوب می گردد‌.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.