بازدید سایت : ۴۴۸۳۱

◄ یک روز همراه با قطار حوادث ریلی

به تازگی فهرستی از حوادث ریلی فقط در یکی از روزهای خرداد ماه 1403 منتشر شده که بیانگر تعدد حوادث ریلی است که تنها در یک روز رخ داده است.

یک  روز همراه با قطار حوادث ریلی
تین نیوز

به تازگی فهرستی از حوادث ریلی فقط در یکی از روزهای خرداد ماه 1403 منتشر شده که بیانگر تعدد حوادث ریلی است که تنها در یک روز رخ داده و این در حالی است که سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن اردیبهشت ماه امسال گفته بود: با تلاش های صورت گرفته در ستاد و مناطق به ویژه نیروهای عملیاتی و همچنین شرکت های بخش خصوصی، در سه سال گذشته شاهد کاهش مستمر سوانح ریلی بوده ایم و از هفته ای چهار و نیم سانحه به هفته ای سه و نیم سانحه به طور متوسط رسیده ایم که کمترین میزان سوانح ریلی در دهه گذشته بوده است.

 

به گزارش تین نیوز،  با وجود اظهارات مدیرعامل راه آهن در مورد کاهش حوادث ریلی کانال تلگرامی خانواده راه آهن ایران فهرستی از حوادث ریلی را که روز 12 خرداد ماه 1403 منتشر کرد. 

این فهرست را در ادامه آمده است:

- قطار کانتینری ترانزیت با تعداد 16 واگن از مبدا اینچه برون به مقصد بندرعباس از ساعت 10:30روز 12/ 03/ 1403 در ایستگاه پل سفید به علت سرد شدن دیزل متوقف شده است

- خرابی لو کوموتیو مسافری اصفهان مشهد(584) در بلاک ورتون چاریسه به جهت امداد به مدت 140 دقیقه ودرایستگاه چاریسه به جهت افزایش لوکوموتیوبه مدت 35 دقیقه توقف داشته و (به جهت تامین لوکوموتیوامداد) منجربه توقف مسافری اصفهان مشهد(580) به مدت 75 دقیقه درایستگاه سیستان گردید.

- ر اداره کل راه آهن لرستان، مقارن ساعت ٠٦:٠٥ روز 12/  03/ 1403، قطار باری اندیمشک گار با تعداد ٢٣ واگن به وزن ١٩٦٠ تن به هنگام سیر در بلاک بیشه قارون در کیلومتر ٤٩٣ از واگنهای ٠-٥٤٦٤٦٥ و ٧-٥٤٥٥٧٥ (چهارم و پنجم از پشت لوکوموتیو) هر دو باردار حامل روغن نباتی گیسخته و به تبع آن قطار مسافری حومه ای دورود اندیمشک به مدت ١١٠ دقیقه در ایستگاه قارون متوقف شد.

- خروج از خط لوکوموتیو سبک٦٦ به همراه دو واگن لبه کوتاه به شماره های (٠-٢٤٥١٤٢ و ٣-٢٤٥٢٧٦) در ایستگاه بندر امام، 

ساعت ٠٧:٣٠ روز 12/ 03/ 1403

- قطار مسافری تبریز مشهد ( 480 ) در ایستگاه بیهق بعلت خرابی دیزل و امداد و تعویض دیزل 80 دقیقه توقف نمود.

- قطار مسافری زاهدان تهران ( ٧٢٥ ) به علت خرابی لوکوموتیو به مدت٣٠ دقیقه در ایستگاه قمرود توقف داشت.

- دیر آزاد کردن مسدودی خط  در تاریخ 12/ 03/ 1403 در بلاک چمسنگر سپیددشت منجر به توقف قطار حومه ای دورود اندیمشک(٩١٥) در ایستگاه سپیدشت١١٥ دقیقه و توقف قطار حومه ای اندیمشک دورود ( ٩٤١ ) در ایستگاه چمسنگر ٦٣ دقیقه و توقف قطار مسافری اهواز مشهد (١٨٠) در ایستگاه کشور به مدت ٤٥ دقیقه شد.

- قطار مسافری اهواز مشهد (188) پس از انجام عملیات امداد در ایستگاه سنخواست با 62 دقیقه توقف به سیر خود ادامه داد.

- قطار مسافری مشهد تهران (٣٣٣) به علت خرابی و امداد لوکوموتیو در ایستگاه سنخواست به مدت ٦٠ دقیقه توقف داشت.

- خرابی و مرمت لوکوموتیو باری ٦٠١ در بلاک فرد نمکزار علی آباد موجب اختلال در سیر قطارهای مسافری و توقف مسافری مشهد قم (١٦٥) در ایستگاه علی آباد٢٢دقیقه مسافری کرمان تهران(٧٢١) در ایستگاه نمکزار٤٠دقیقه مسافری اهواز مشهد(١٨٠) در ایستگاه سپررستم ٤٥ دقیقه مسافری یزد تهران(٦٢١) در ایستگاه قمرود ٥٠ دقیقه شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس ریلی

    میعاد صالحی یک دروغ گوی بزرگ است وبی شک نالایق ترین مدیر عامل تاریخ 100 ساله راه آهن هست و خواهد بود و متاسفیم برای دولت سیزدهم که از تغییر ایشان عاجز است و در حال باج دهی به ایشان وپشتیبانان ایشان هستند به قیمت نابودی زیر ساخت های ریلی کشور.

  • غلام

    در راه آهن از گذشته تا به کنون مرسوم نبوده خرابی لکوموتیو را جزو سوانح دسته بندی نمایند علیرغم اینکه خرابی لکوموتیو ، ظرفیت سانحه را بالا می برد ولی نباید معیار دوگانه داشت و منصف نبود

  • ناشناس

    همچنان حقارت کاسبان سانحه
    با لذت به هر سانحه و شبه سانحه ای نگاه میکنند.
    اگر جرح و فوتی هم داشته باشد که دیگر عروسی میشود در کوچه آنها