بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

◄ چند واگن دیگر از بین رفت / بی تفاوتی مسئولان تا کجا ادامه دارد؟+ تصاویر

برای چندمین بار از ابتدای سال جدید، شبکه ریلی کشور این بار در ناحیه اراک شاهد خروج قطار باری از خط و نابودی چند واگن باری بود.

چند واگن دیگر از بین رفت / بی تفاوتی مسئولان تا کجا ادامه دارد؟+ تصاویر
تین نیوز

برای چندمین بار از ابتدای سال جدید، شبکه ریلی کشور این بار در ناحیه اراک شاهد خروج قطار باری از خط و نابودی چند واگن باری بود.

به گزارش تین نیوز، در حالی که روز گذشته ( ششم خرداد ماه 1403 ) چند واگن از یک قطار باری در شهرستان خوی  از خط خارج شد، امروز در شبکه های اجتماعی خبر دیگری مبنی بر خروج قطار باری از خط در ناحیه اراک مواجه شد.

خروج قطار خارج از خط در ناحیه اراک جدیدترین حادثه ریلی است که روز گذشته رخ داده و موجب انتقادات شدید کاربران شبکه های اجتماعی از مدیرعامل راه آهن شده که نه تنها تمهیداتی برای جلوگیری از این حوادث نمی اندیشد بلکه تاکید دارد که حوادث ریلی روند کاهشی داشته است.

در مورد حادثه اراک هنوز جرئیاتی از میزان خسارت در دست نیست اما کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار تصاویری از نابودی چند واگن به دلیل حادثه فوق خبر داده اند.

در مورد جزئیات حادثه ریلی خوی مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفته که حادثه در ساعت 9 صبح وبرای قطار باری که از ترکیه به سمت تبریز در حرکت بوده ، در 10 کیلومتری مرز رازی خوی به علت ریزش کوه رخ داده  و قطار د رهنگام خروج از تونل با سنگ برخورد کرده که طی این حادثه 9 واگن از مسیر خارج شده اند. در این حادثه لوکوموتیوران آسب دیده و به بیمارستان شهر خوی منتقل  و مسیر ریلی مذکور نیز بسته شده است.

حادثه خروج واگن از ریل ناحیه اراک ششم خرداد
خروج قطار باری از ریل در راه آهن ناحیه اراک
خروج واگن از ریل ناحیه اراک 6 خرداد
خروج قطار باری از ریل در راه اهن ناحیه اراک

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس ریلی

    نابودگر راه آهن میعاد صالحی همچنان پر سرعت در حال نابودی زیرساخت های ریلی کشور است و بذر پاش در حال جمع آوری نیرو برای رئیس جمهور شدن

    • ناشناس

      تا شما منافقین نفوذی تو راه آهن هستید همینه بنام کارشناسی ریلی هزار تا دزدی می کنید و کارشکنی از اردوگاه اشرف دستور می گیرید

  • مرتضی

    باعرض سلام وادب خدمت شما.نمیدانم این عکس برای همین حادثه هست یانه اما اگر برای همین حادثه باشد انگار عامدانه ودستی خاک روی ریل ومحل عبور قطار ریخته شده ومیشود ویابهتر بگویم باید بشود که مسئولین این خرابکاری راپیگیری کنند تا بااین خرابکاریها عده ای نتوانند به نظام ونظم کاری ارگانها ضربه بزنند .یاعلی