| کد خبر: 243899 |

◄ پاسخ خواهر راننده بیل مکانیکی به شایعه هوشیار نبودن این راننده

در حالی که مدیرعامل راه آهن عنوان کرده نتیجه تست هوشیاری از راننده بیل مکانیکی مثبت بوده پیامی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که بر اساس آن خواهر راننده بیل مکانیکی هرگونه استفاده از مشوربات الکلی توسط برادرش را نفی کرده است.

تین نیوز

در حالی که مدیرعامل راه آهن عنوان کرده نتیجه تست هوشیاری از راننده بیل مکانیکی مثبت بوده پیامی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که بر اساس آن خواهر راننده بیل مکانیکی هرگونه استفاده از مشوربات الکلی توسط برادرش را نفی کرده است.

به گزارش تین نیوز،  سایت حادثه  24 نوشت: مدیر راه آهن ایران که برای توضیح درباره حادثه ریلی قطار مشهد یزد در بخش خبری 14 شبکه یک حاضر شده بود در این باره گفت که بررسی ها برای روشن شدن علت اصلی این حادثه آغاز شده است اما چیزی که هم اکنون می دانیم این است که برخورد قطار با مانع که همان بیل مکانیکی است عامل حادثه بوده است.

او ادامه داد: بنابر بر دلایل نامعلوم بوم بیل مکانیکی روی ریل قرار داشته که با قطار برخورد کرده است. از طرفی سرعت قطار نیز به دلایل نامعلومی غیرمجاز بوده است.

او در ادامه به تست هوشیاری از لکوموتیوران و راننده بیل مکانیکی اشاره کرد و گفت: بعد از حادثه از هر دو نفر تست هوشیاری گرفته شد که تست راهبر قطار منفی اما هر دو تست گرفته شده از راننده بیل مکانیکی که مربوط به پیمانکار بخش خصوصی است مثبت بوده است.

به دنبال این اظهارات ایرنا نوشت:  سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد روز گذشته 20 خرداد در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به برخی شنیده ها در مورد مثبت بودن تست هوشیاری راننده بیل مکانیکی گفت: جنبه هایی از ولنگاری و بی بند و باری در مسئولیت پذیری ها که منجر به حوادث می‌ شود خطرناک است و برای نسل جوان این ولنگاری خطرناک تر است و باید مسئولان به آن توجه داشته باشند تا در آینده چنین حوادثی رخ ندهد. 

پس از این اظهارات یکی از کارشناسان حمل و نقل در باشگاه متخصصان تین نیوز نوشت: آیا کمیسیون عالی سوانح وقتی در صحنه سوانح حاضر می‌شود مجهز به دستگاه تست الکل است؟

یکی دیگر از کارشناسان حاضر در گروه نیز تاکید کرد: یا اَیّها الّذینَ أمَنوا اجتَنِبُوا کَثیراً مِنَ الظَّن اِنَّ بَعضَ الظَّن اِثمٌ وَ لاتَجَسّسُوا وَ لایَغتَب بَعضُکُم بَعضاً اَیُحبُّ اَحَدُکُم اَن یاکُلَ لَحمَ اَخیهِ مَیتاً فَکَرهتُمُوهُ وَ اتَّقوا اللهَ اِنَّ اللهَ توّابٌ رَحیمٌ (سوره حجرات آیه 12 )غیبت و تهمت همچون خوردن گوشت برادر مرده است.

همچین پیامی از سوی خواهر راننده بیل مکانیکی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که او در این پیام عنوان کرده برادرش هرگز لب به مشروبات الکلی نزده است.

متن پیامی که عنوان می شود از سوی خواهر راننده بیل مکانیکی ارسال شده به شرح زیر است:

1
تصویر پیام منتسب به خواهر راننده بیل مکانیکی
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 5 1

    سلام. کسی که بدون مدرک و شواهد کافی به یک مومن تهمت فسق ( شرب خمر ) بزند حداقلش اینست که شرط عدالتش نقض میشود.

    • ناشناس 2 0

      مگر مصرف الکل بین کارکنان راه اهن زیاد هست که کمیسیون حوادث راه آهن دستگاه تست الکل داشته الان پلیس راه هم به زور این دستگاه را داشته به طور جتم مجموعه راه آهن مقصر بوده که با این دروغ خواستند گناه را بندازند گردن راننده بیل مکانیکی ولی حواسشون نبوده که مچشون را میگیرند

  • ناشناس 1 0

    جالبه که الان همه مدعی شده اند. صحبتهای خواهر راننده بیل را ارجح بر تست هشیاری گرفته شده میدانید؟؟ آیا تنها مصداق ناهشیاری، شرب خمر است؟؟

    • ناشناس 0 0

      متاسفانه این اظهارات من جمله من را به اشتباه انداخت ولی در بدو امر هم خبر بد اعلام شد و جوری کفتند که انگار طرف مشروب خورده بوده در حالیکه میتوانسته مصرف مواد مخدر بوده باشه

  • ناشناس 0 0

    امیدواریم کمیسیون راه مجلس ، یک بازرسی و تحقیقات بی طرف انجام دهد ، تا علل واقعی مشخص شود .

    برای ما حقیقت مهمتر هست تا علل واقعی حادثه مشخص شود .