| کد خبر: 241837 |

◄ عاقبت سرقت از کامیون ها؛ دستگیری تنها پس از چند ساعت+ سه فیلم

به فاصله چند ساعت پس از انتشار گسترده فیلمی که بیانگر سرقت از کامیون ها حامل بار در حال عزیمت به پایانه شلمچه بود ، سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

تین نیوز

به فاصله چند ساعت پس از انتشار گسترده فیلمی که بیانگر سرقت از کامیون ها حامل بار در حال عزیمت به پایانه شلمچه بود ، سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش تین نیوز، در فیلم مورد نظر مشاهده می شد که سارقان مسلح به سلاح سرد، در روز روشن و در حالی که در جاده تردد کامیون و خودرو وجود دارد و خلوت نیست، اقدام به سرقت بار کامیون هایی کرده اند که عازم پایانه شلمچه هستند.

به دنبال آن،  خبرگزاری صدا و سیما ساعاتی بعد فیلمی منتشر و طی آن اعلام کرد نیروی انتظامی خرمشهر فقط ساعتی پس از وقوع این رخداد با شناسایی سارقان،  این افراد آنان را دستگیر کرده است.

بیشتر بخوانید:

به گزارش تین نیوز، پس از انتشار فیلم سرقت از کامیون ها،  رانندگان حمل کالا در شبکه های اجتماعی خواستار رسیدگی به موضوع شدند.

یکی از رانندگان به خبرنگار ما گفت: افزایش موراد سرقت از کامیون های حامل کالا به تهدید جدی برای حمل و نقل جاده ای کشور تبدیل شده است.

وی افزود: سارقان معمولا مسلح به سلاح سرد یا گرم هستند و همین موضوع موجب می شود رانندگان برای حفظ جان خود، مقاومتی در برابر آنان به خرج ندهند چون در چند مورد مقاومت رانندگان به مرگ آنان منجر شده است.

وی یکی از مهمترین دلیل وقوع این گونه حوادث را وضعیت اقتصادی نامناسب مردم دانست و گفت: تاز مانی که مشکلات اقتصادی برطرف نشود موارد سرقت به شکل های مختلف چه در جاده ها و چه به صورت سرقت از منازل و کیف قاپی و ... وجود خواهد داشت.

فیلم های پیوست را ببینید:

فیلم زیر مربوط به دستگیری سارقان است.

فیلم های زیر مربوط به سرقت از کامیون ها است.

فیلم سرقت از کامیون

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 1 2

    آقای شاملو گفتن پرنده رو ول کن ، پرواز را بخاطر بسپار
    من میگم سارق رو ول کن ، با سرقت میخوای چکار کنی؟

  • مهدی روستا 1 0

    با سلام و تشکر از نیروی انتظامی و اگاهی کارتون عالی بود ولی ای کاش یه قانونی بیاد مثل کشور برزیل دوتا از این دزد های بی شرف توسط راننده زیر گرفته بشن خیلی خوب تر هم میشه

  • ناشناس 1 0

    پلیس میگیره، قاضی از اونطرف ولش میکنه،