| کد خبر: 237382 |

◄ مرگ راننده ترانزیت در درگیری با قاچاقچیان؟

یک راننده فعال در بخش ترانزیت با ارسال فیلم و تصویر پیوست که در شبکه های اجتماعی نیز منتشر شده، مدعی شد قاچاقچیان با یکی از رانندگان ترانزیت در داخل محوطه گمرک باشماق درگیر و موجب فوت راننده شده اند.

تین نیوز

یک راننده فعال در بخش ترانزیت با ارسال فیلم و تصویر پیوست که در شبکه های اجتماعی نیز منتشر شده، مدعی شد قاچاقچیان با یکی از رانندگان ترانزیت در داخل محوطه گمرک باشماق درگیر و موجب فوت راننده شده اند.

به گزارش تین نیوز، وی در گفت و گو با خبرنگار ما مدعی شد: مدتی پیش قاچاقچیان و اشرار راننده کامیونی را که از مرز مریوان عازم کشور عراق بود در داخل محوطه گمرک مجبور به جاسازی جنس قاچاق می کنند.

وی افزود: به دنبال پرهیز این راننده که سید علی کریمیان نام داشت، از جاسازی جنس قاچاق در کامیون خود، قاچاقچیان با او درگیر و وی را به شدت مجروح می کنند که در نهایت این راننده یک هفته بعد از این درگیری به دلیل خونریزی داخلی جان خود را از دست می دهد.

به گزارش تین نیوز، همچنین بر اساس مطالبی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، ماجرا بدین صورت بود که پس از آن که راننده مذکور از جاسازی جنس قاچاق در کامیون خود امتناع می کند، قاچاقچیان با او درگیر شده و وی را از بالای بونکر به پایین پرت می کنند که راننده مذکور بر اثر این اتفاق دچار شکستگی دست و پا و ضربه شدید منجر به کبودی های شدیدی می گردد و  سرانجام یک هفته بعد در سن 38 سالگی جان می بازد.

در شبکه های اجتماعی همچنین عنوان شده خانواده راننده فوت شده به دلیل تالمات روحی و کالبد شکافی و بوروکراسی پیچیده اداری از پیگیری موضوع دست کشیده اند.

اگرچه این موضوع تا کنون از سوی مقامات رسمی عنوان نشده و تین نیوز نیز از جزئیات این رخداد مطلع نیست اما با توجه به اهمیت این موضوع نسبت به بازنشر فیلم و تصویر ارسال شده که در شبکه های اجتماعی نیز منتشر شده، اقدام می نماید.

فیلم و تصویر پیوست را ببینید:

WhatsApp Image 2021-11-22 at 10.59.03

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد 1 0

    چیزی که ما خبر داریم اینست که صرفا از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت می شود و پس از جا انداختن در رفتگی مچ پا و گچ گرفتن در روز بعد از بیمارستان مرخص می شود.

  • راننده 2 0

    راننده جماعت بدبخت‌ترین شغل رو انتخاب میکنه از بدبختی گرفتن گواهینامه‌ی پایه‌ یکم بگیر تا کار کردن در بیابون در تابستان و زمستان و درگیری با اشرار و دزدی‌های شبانه از کامیونها.... چقدر باید به این جماعت ظلم بشه؟ لعنت بر مسئولینی که بعنوان نماینده‌ی رانندگان هستند و کاری برای این صنف انجام نمیدن!