| کد خبر: 235958 |

با توجه به ازدحام گذشته در جنوب دریای کالیفرنیا، تخمین زده می شود که تا آوریل 2022 طول می کشد تا عملیات عادی از سر گرفته شود.

تین نیوز

حدود 12.5 درصد از ظرفیت حمل و نقل جهانی کانتینر با تأخیر مواجه شده و بازگشت به حالت عادی ممکن است تا پیش از پایان سال بعد اتفاق نیافتد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شبکه های اجتماعی، این میزان با بالاترین میزان قبلی یعنی 11.3 درصد در ماه فوریه مقایسه شده که در آوریل به 8.8 درصد کاهش یافته است.

این رقم معادل حذف ناوگان کمی بزرگتر از CMA CGM یا Cosco است که سومین و چهارمین خطوط کانتینری بزرگ است.

با نگاهی به آینده، افزایش فعلی سفارشات کشتی های نوساز برای 2 تا سه سال تفاوت چندانی ایجاد نخواهد کرد تا زمانی که تحویل ناوگان در مقیاس بزرگ اتفاق بیفتد.

تأخیرها در ساحل غربی ایالات متحده با 63 کشتی کانتینری منتظر ورود به بنادر لس آنجلس و لانگ بیچ از روز سه شنبه بیشترین توجه را به خود جلب کرده که تقریباً 2 برابر تعداد 2 بندر در هر زمان است. با توجه به ازدحام گذشته در جنوب دریای کالیفرنیا، تخمین زده می شود که تا آوریل 2022 طول می کشد تا عملیات عادی از سر گرفته شود.

اما ازدحام و تاخیرها دیگر محدود به ساحل غربی ایالات متحده نیست بلکه به یک مشکل جهانی تبدیل شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین
helptinn

تین‌نیوز در مدت 12 سال فعالیت مستمر، با رعایت اصل بی‌طرفی رسانه‌ای، اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای حمل‌ونقل کشور را تحت پوشش و به‌طور رایگان در اختیار علاقه‌مندان و متخصصین قرار داده است.
ادامه فعالیت این رسانه علاوه بر حمایت‌های معنوی شما که همواره از آن بهره‌مند بوده‌ایم، نیازمند حمایت مادی شما است.

از ما حمایت کنید