| کد خبر: 229892 |

◄ ضرب و شتم شدید راننده کامیون در جایگاه سوخت به دلیل تماس با سامانه شرکت پخش

یک راننده کامیوندار از ضرب و شتم منجر به صدمه جسمی شدید یک راننده کامیون از سوی یکی از کارکنان جایگاه سوخت در هرمزگان خبر داد.

تین نیوز

یک راننده کامیوندار از ضرب و شتم منجر به صدمه جسمی شدید راننده جوان کامیون از سوی یکی از کارکنان جایگاه سوخت در هرمزگان خبر داد.

به گزارش تین نیوز، سعید علام با انتشار تصویری (تصویر به علت دلخراش بودن منتشر نمی شود) از صورت آسیب دیده این جوان راننده که به دلیل تماس با سامانه 09627 شرکت پخش، مورد ضرب و شتم شدید متصدی پمپ گازوئیل قرار گرفته است، در شبکه های اجتماعی نوشت: این راننده چیز زیادی نمی خواست فقط رعایت نوبت در جایگاه  سوخت شهید هاشمی حاجی آباد و بی نوبتی و بی احترامی را نتوانسته هضم کند ولی نه حرفی زده نه فحاشی کرده فقط به دستور مسئولان شرکت نفت عمل کرده و به سامانه ۰۹۶۲۷ شکایت متصدی جایگاه را کرده که با این واکنش کارگر پمپ حاجی آباد مواجه شده به طوری که پنج دندان جلو به کل نابود شده و فک، به احتمال زیاد نیاز به جراحی دارد.

حامد امامی یکی دیگر از رانندگان نیز با اشاره به مظلومیت رانندگان در پمپ های گازوئیل و میادین میوه و تره و بار در بخشی از مطلبی که خطاب به متولیان حمل و نقل و مسئولان کانون های صنفی رانندگان و کامیونداران در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، نوشت: ای کاش به جای نشان دادن قدرت خود در کمیسیون ماده ۱۱ به رانندگانِ منتقدِ عملکرد تان، این مجوز را از مجلس می گرفتید که با توجه به نوع این شغل (سیال بودن) و حساسیت و اهمیت بالای آن، بخش حقوقی ادارات کل استان ها به عنوان ضابط قضایی حق ورود داشتند و بدون حضور راننده و صرفا با یک برگ شکایت و صورتجلسه پلیس ۱۱۰ آنها احقاق حق می کردند تا دیگر شاهد گستاخی یک متصدی پمپ سوخت، کارگر سر میدان میوه و ترابر، صاحب کالا و ... نباشیم. شغلی که همه چیزش اورژانسی و سیال است، باید خدماتش  هم اورژانسی و سیال باشد.  

وی افزود: خودتان هم باشید چقدر می توانید کسب و کار را تعطیل کنید و  بیفتید دنبال این کارها ؟ آن هم در شهری که ۱۰۰۰ کیلومتر دور از خانه تان است؟ متاسفانه ما فقط بلدیم تقصیر به گردن راننده بیندازیم، درحالیکه هرگز بسترسازی لازم انجام نداده ایم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    خدا رو شکر که چندین ساله اگه از گشنگی بمیرم ، بار برای میدان میوه و تره‌بار نمیبرم..من کار میکنم که خانواده‌م راحت باشن نه اینکه از لحظه‌ای که وارد میدان بار میشی باید فحشهای ناموسی رو تحمل کنی تا وقتی خارج میشی..تازه اگه کتکت نزنند..خدا رو شکر نه سندیکای قوی داریم و نه حامی !

  • حجت اکبری 0 0

    ضمن درود وسلام خدمت همه همکاران عزیز،توجه داشته باشید همانطور که درصنف ما راننده نما وجود داره که تمام شخصیت و وجه این شغل حساس وحیانی را زیر سوال میبره دربقیه اصناف هم افراد مریض ومعلوم الحال وجود دارند ونمیتوان صرفا به خاطر برخورد بد یک کارگر میدانبار یا متصدی پمپ همه این عزیزان وزحماتشان را زیر سوال برد البته ناگفته نماند دراینکه دربعضی مناطق ظلم واجحاف در حق راننده بسیار بیشتر ازسایر شهرها ومناطق ایران است شکی نیست که همه این مسایل از ضعف قانونی وعدم پشتیبانی نهادهای مسول میباشد

  • راننده 0 0

    ای کاش همه می دیدند راننده گان حامی وپشتیبان ندارند این کار استرس وانواع دردها ازکمردرد تابقیه دردها پس چرا انجمن ها پیگیر سختی کار نیستند حتی بیمه هشت سال 72تا80راننده گان که دلشان خوش بود دارند الان سه چهارسال موجود است حتی بقیه راکه راننده مقصر نبوده ومی خواهد الان ازجیب خودش بدهد نمی گیرند تا خیلی از راننده گان ازاین کار رهایی پیدا کنند انجمن ها چه کارودفاعی از راننده گان می کنند نمی دانیم پس ببینید چقدر مظلوم وتنها هستند راننده گان ای کاش آقایان کمی هم به مشکلات راننده گان بودند سه سال از قول ووعده ها گذشته وکاری انجام نشده