| کد خبر: 210136 |

◄ استمداد از مقامات عالی‎رتبه در شرایط کرونا؛ خجالت‌زده خانواده هستیم

خواهش ما این است که توجه ویژه‌تری به شرایط پیش آمده برای ما داشته باشید، تا شاید بتوانیم این دوران را به سلامت از سر بگذرانیم.

تین نیوز

یک راننده اتوبوس در نامه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و نسخه‌ای از آن را در اختیار تین نیوز قرار داد، شرایط فعالان شغل رانندگی اتوبوس را بغرنج توصیف کرد و خواستار توجه مسئولان عالی‌رتبه نظام به این صنف شد.

به گزارش تین نیوز، حسین فرجی در این نامه با بیان این‌که شرایط بغرنجی برای فعالان صنف راندگان حمل و نقل مسافری بین شهری به وجود آمده، است گفت: شریان‌های اصلی اقتصاد یک سیستم و در مدل بزرگتر آن یک کشور، راه‌های ارتباطی آن کشور هستند.

وی افزود: تولید کالا و خدمات بدون سیستم توزیع و راه‌های ارتباطی، هیچ‌گاه معنی پیدا نمی‌کند. خون این شریان‌ها که ممدِ حیات کشور ماست، وسائط نقیله و راه‌های ارتباطی آن هستند. پس کاملاً مبرهن است که این کشور بدون سیستم حمل و نقل جاده‌ای، اقتصاد توانمندی نخواهد داشت و هیچ‌گاه نخواهد توانست به هدف یک‌ساله خود و تحقق شعار «جهش تولید» دست یابد.

وی  با تاکید بر این‌که به‌نظر می‌رسد خدمات و ازخودگذشتگی رانندگان در  هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و مراسم اربعین فراموش شده، افزود: شرایط پیش آمده برای رانندگان بخش مسافری جاده‌ای غیرقابل تحمل شده است.

او اظهار کرد: بحران کرونا و قوانین پیشگیرانه‌ این بیماری که توسط دولت به اجرا درآمده‌است و ما خود را موظف و مکلف به رعایت آن می‌دانیم، باعث شده بیش از 2 ماه چاره‌ای جز بیکاری نداشته باشیم.

فرجی عنوان کرد: این شرایط برای بسیاری از مشاغل و اصناف پیش آمده است، اما در بسیاری از این اصناف راه چاره‌‌ای پیش‌بینی شده که توانسته است این دوران را برای صاحبان خانوار قابل تحمل کند، اما برای ما رانندگان بین شهری، چنین شرایطی فراهم نیست.

این راننده اتوبوس بیان کرد: رانندگان نه شامل بیمه سختی کار و زیان‌آور هستند و نه حقوق ثابت دارند و نه امکان استفاده از خدماتی نظیر بیمه بیکاری را و همه این محدودیت‌ها چیزی جز صورت سرخ و سری به زیر برای ما در مقابل خانواده و فرزندانمان باقی نگذاشته است. خواهش ما این است که توجه ویژه‌تری به شرایط پیش آمده برای ما داشته باشید، تا شاید بتوانیم این دوران را به سلامت از سر بگذرانیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    احسنت به شما انشاالله به نتیجه برسد واقعا ما رانندها خیلی مظلوم واقع شدیم