| کد خبر: 265068 |

گنجینه استعدادیابی مدیران آینده هوایی کجاست؟

مدل گزینش از درون سازمان و ارتقای افراد در مسیر شغلی یکی از عوامل کلیدی موفقیت تجربه شده مشترک بین تمام شرکت های هواپیمایی است.

تین نیوز

تنها در ایالات متحده ، کانادا و چین کنترلرهای OCC شرکت های هواپیمایی از میان دیسپچرهای با بیش از ۱۰ سال سابقه که تحصیلات و مهارت های مرتبط فنی ، بازرگانی و عملیات دارند به صورت داخلی انتخاب شده و ارتقا می یابند. در سایر کشورها این مسیر از کار در ایستگاه های فرودگاهی شروع می شود.

مدل گزینش از درون سازمان و ارتقای افراد در مسیر شغلی یکی از عوامل کلیدی موفقیت تجربه شده مشترک بین تمام شرکت های هواپیمایی است.

در مثالی داخلی یکی از شرکت های هواپیمایی داخلی سیاست تامین و ارتقای نیروی خود از کروی کابین را دنبال می نماید تا بدین نحو از یک طرف میانگین سنی کروی کابین خود را جوان نگه دارد و از طرف دیگر انگیزه و اشتیاق رشد و توسعه فردی را هم درون کارمندان خود زنده نگه دارد.

مرکز OCC یکی از ذخیره های استعداد جانشین پروری مدیریتی می تواند برای شرکت های هواپیمایی باشد زیرا افراد در آن با تمامی جنبه های شرکت های هواپیمایی درگیر شده و تحت فشارها آبدیده می شوند.

* خلیل الله معمار زاده کارشناس هوانوردی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: کانال شخصی نویسنده

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • میرصادق حمیدی 0 0

    ایجاد چاه هوایی در تونلهای اتومبیل امکان پذیر است و می‌تواند به تخلیه هوای آلوده تونل کمک کند. این روش معمولا با استفاده از فن‌هایی که در بخش‌های مختلف تونل نصب می‌شوند، انجام می‌شود. این فن‌ها هوای تونل را به سمت چاه هوایی جابجا می‌کنند و هوای تازه را به داخل تونل می‌آورند.

    استفاده از باد ایجاد شده برای تولید الکتریسیته یک روش قدیمی و معمول در تولید برق است. در این روش، باد از طریق پره‌های یک توربین به حرکت درآورده می‌شود و انرژی حرکتی آن به ژنراتور منتقل می‌شود. ژنراتور سپس این انرژی را به الکتریسیته تبدیل می‌کند. این روش در مناطق با باد قوی و پایداری مثل سواحل و مناطق کوهستانی بسیار مؤثر است.
    نظر هوش مصنوعی....