| کد خبر: 269062 |

◄ زوایای پنهان بخشنامه بیمه اکمل و بیمه عمر جدید رانندگان کامیون

این بخشنامه که مربوط به بیمه اکمل و بیمه عمر و حوادث گروهی است، با سربرگ دو کانون سراسری مرتبط با حمل و نقل جاده ای کالا شامل کانون انجمن های صنفی کارگری رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور و کانون انجمن صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور منتشر شده است.

تین نیوز

به تازگی تصاویری از‌ بخشنامه مربوط به شرایط جدید بیمه ای رانندگان کامیون در شبکه های اجتماعی منتشر شده که برای آنان ابهامات زیادی ایجاد کرده است.

به گزارش تین نیوز، این بخشنامه که مربوط به بیمه اکمل و بیمه عمر و حوادث گروهی رانندگان کامیون است، با سربرگ دو کانون سراسری مرتبط با حمل و نقل جاده ای کالا شامل کانون انجمن های صنفی کارگری رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور و کانون انجمن صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور منتشر شده است.

یکی از رانندگان کامیون در مورد بخشنامه مذکور ( فایل بخشنامه در پایان خبر پیوست است) به خبرنگار تین نیوز گفت: پرسش مهم این است که کانون سراسری رانندگان و کانون سراسری کامیونداران که این بخشنامه را صادر کرده اند هیچ توضیحی نداده‌ اند و نگفته اند که آیا مجاز به انجام چنین کاری هستند یا نه ؟ آیا مجوز چنین کاری را گرفته اند ؟

وی افزود: آیا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از این اقدام دو کانون سراسری انجمن های صنفی کارگری رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای و انجمن های صنفی کامیونداران، مطلع است؟

این راننده تاکید کرد: در متن یکی از نامه ها و فرم های آن در مورد یکی از بیمه ها نوشته شده که لازم است رانندگان فلان مقدار پول بدهند ولی اگر تعداد متقاضیان به 90 هزار نفر نرسد ، قرارداد منعقد نمی شود.

این راننده کامیون خاطرنشان کرد: همچنین در جای دیگری در مورد بیمه اکمل نوشته شده اگر تعداد متقاضیان به پنجاه هزار نفر نرسد،  قراردادی منعقد نخواهد شد و پول رانندگان کامیون به آنان برگشت داده خواهد شد.

وی ادامه داد: سوال مهم دیگر این است که هزینه‌ های ارسال و برگشت پول به عهده کیست ؟

به گزارش تین نیوز، فایل مربوط به بخشنامه های بیمه اکمل و بیمه حوادث و عمر گروهی از اینجا قابل دریافت است. 

downloadFile
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    قابل توجه رانندگان گرامی کامیونهای برون شهری چه بیمه تکمیلی سربگیرد چه سرنگیرد پول رانندگان پس داده نمیشود چون آنقدر اشخاص محترم انجمن صنفی وکانون رانندگان برای بالاکشیدن پول ما رانندگان دندان تیز کرده اند که حتی زندان میروند اما پول ما را پس نمیدهند دهه هفتاد باربری ها هشت سال با تبانی سازمان تامین اجتماعی وانجمن صتفی رانندگان تریلیاردها تومان را هشت سال خوردند باربری ها زندان رفتن پول را پس ندادن دهه نود هم دوباره انجمن صنفی رانندگان تریلیاردها تومان نقد برای بیمه تگمیلی از رانندگان گرفتند وبه حساب شخصی رییس انجمن واریز شد واکثر رییس انجمن ها با آن پولها چندین دستگاه تریلی شخصی وگاراژ خردیدند زندان هم رفتن اما پول ما را پس ندادند دولت و سازمان حمل ونقل بایستی بیمه تکمیلی را مدیریت کند از کانون وانجمن صنفی ها امیدی نیست.