| کد خبر: 268889 |

◄ فاجعه ای به نام فروش بلیت نوروزی قطار

رسانه های اجتماعی مرتبط با حمل و نقل ریلی، نحوه فروش بلیت های نوروزی قطار را فاجعه‌ بار توصیف کردند.

تین نیوز

رسانه های اجتماعی مرتبط با حمل و نقل ریلی، نحوه فروش بلیت های نوروزی قطار را فاجعه‌ بار توصیف کردند.

به گزارش تین نیوز، در یکی از کانال های تلگرامی مرتبط به حمل و نقل ریلی با توجه به آغاز فروش غیر حضوری بلیت قطار، آمده است: فاجعه ای دیگر در فروش بلیت قطارهای نوروزی رقم خورد.

در این مطلب در توضیح این موضوع عنوان شده است: بلیت ها قرار بود صبح روز ۸ اسفند از طریق سایت های مجاز غیرحضوری عرضه شود که متاسفانه علیرغم تلاش فراوان،  مراجعان به سایت ها با خطای اختلال در سرور روبرو شدند.

در ساعت ۱۲ هم که عرضه حضوری مثلا باز شد، مسیرهای پر مسافر مثل بندرعباس با نمایش صفر و تکمیل ظرفیت برای آژانس ها باز و نمایش داده شد.

در ادامه این مطلب آمده است: احتمالا به زودی بلیت های این مسیر با سایر مسیرهای پر مسافر سر از بازار سیاه  درآورده و توسط دلال ها با قیمت های گزاف در فضای مجازی و سایت دیوار به مزایده گذاشته می شود.

در این مطلب همچنین تاکید از سازمان بازرسی کل کشور درخواست شده است که با ورود به این موضوع دست دلالان را کوتاه کند.

در بخش دیگری از این مطلب خاطر نشان شده است که  تعداد زیادی جوان که در عرصه گردشگری و به عنوان نماینده مجاز فروش بلیت قطار های سفیر، رجا و سایر شرکت ها فعالیت دارند در حال نابودی هستند و حتی توان پرداخت کرایه دفاتر و دستمزد کارکنان خود را ندارند و این جای بسی تأسف دارد.

به گزارش تین نیوز،  روز گذشته باشگاه خبرنگاران جوان نیز به موضوع پیش فروش بلیت قطار سفرهای نوروزی پرداخته و نوشته بود: در حالی که از ساعت ۸ صبح روز ۸ اسفند ماه ، پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی برای بازه زمانی ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای تمامی مسیرها به جز مسیرهای منتهی به مشهد شروع شده بود طبق بررسی های صورت گرفته، این بلیت ها به اتمام رسید.

طبق بررسی های صورت گرفته با توجه به آنکه پیش فروش بلیت ها تا ساعت ۱۲ امروز تنها به صورت اینترنتی بوده بنابراین در همان دقایق اولیه بخش عمده ای از صندلی ها فروخته شده و تنها بلیت قطارهای ۵ستاره و یا برخی از ساعات و روزهایی که پیک سفر نیست باقی مانده است.

به نوشته باشگاه خبرنگاران، چهارشنبه ۹ اسفند پیش فروش بلیت تمامی قطارها به استثنای مسیر تهران - مشهد و بالعکس انجام می شود و روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه نیز بلیت قطار کلیه مسیرها از جمله مسیر تهران - مشهد و بالعکس عرضه خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    چقدر خوبه که از دست بازار سیاه آژانسها راحت بشویم. کسی سالهای دور و ترکتازی آنا در ایام پیک را فراموش نکرده! ممنون آقای دکتر صالحی