| کد خبر: 267563 |

◄ بحران مدیریت در متروی تهران/ مشکلات مترو تهران مدیریتی است

بحران ناشی از نقص فنی که روز 30 دی ماه گذشته در خط یک مترو تهران رخ داد حاصل مدیریت غلط در نحوه مدیریت این خط است.

تین نیوز

به اعتقاد متخصصان و راهبران مترو، بحران ناشی از نقص فنی که روز 30 دی ماه گذشته در خط یک مترو تهران رخ داد حاصل مدیریت غلط در نحوه مدیریت این خط است.

به گزارش تین نیوز، در ساعت 7:30 صبح روز شنبه ۳۰ دی ماه و در ساعت اوج ازدحام و ترافیک مترو، یک قطار DC در ایستگاه بهشتی خط یک متروی تهران، دچار نقص فنی و پر تردد ترین خط مترو مسدود شد.

 ابعاد این رخداد به گونه ای بود که روز یکشنبه در جلسه شورای شهر تهران رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک به این موضوع انتقاد کرد.

کانال تلگرامی مربوط به راهبران قطار مترو، با شرح این حادثه نوشته است:علت وقوع این حادثه از نظر اغلب نیروهای متخصص شرکت و راهبران مترو،  مدیریت غلط این خط است! زیرا با تدابیر خاص می توان کاری کرد که هر نقصی منجر به بحران نشود!

در این کانال تلگرامی تاکید شده است: آیا مدیریتی که تمام اهتمام آن تلاش حداکثری جهت پرونده سازی برای منتقدان باشد، وقتی برای تدبیر و عمل کارآمد دارد؟مدیریتی که خود تعصبی بر ارجح بودن مسائل سازمان ندارد می تواند شیوه های صحیح مدیریتی بهینه را به کار ببرد؟

در بخش دیگری از مطلب منتشر شده در کانال تلگرامی راهبران مترو ادعا شده که در در زمان وقوع این رخداد ( 30 دی ماه ) و در زمان بروز نقص فنی ، مسئولان خط یک مترو هنوز بر سر کار خود حاضر نشده بودند.

به نوشته این کانال،  وقتی روسا، ساعت ۹ صبح در محل کار حاضر می‌ شوند نمی توان انتظار احساس مسئولیت از سایر کارکنان داشت و این ساده ترین مصداق عیان یک مدیریت منفعت طلبانه است.

 

در بخش دیگری از این مطلب خاطر نشان شده است که راهبران خط یک بارها نقایص را به راس هرم مدیریتی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ( مسعود درستی ) اطلاع داده بودند اما این اطلاع رسانی تاثیری در پیگیری موضوع نداشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    متروی تهران و کلا شهر تهران بعد از قالیباف کلا گرفت خوابید ! 3 شهردار بعد قالیباف آمد یکیشون که مرتکب قتل شد ! دیگری سایش هم دیده نشد ! آخری هم که جرات رفتن به سمت اجرای ابرپروژه ها را نداشت و بدون توجه به مختصات شهر تهران و با ذوب شدگی و شیفتگی نسبت به شهرهای اروپایی , یکسری شعارهای عوام فریب مثل شهر انسان محور می داد دوره زاکانی حالا حساس شدین و می گین این دوره , انفعال وجود داره ؟! من طرفدار زاکانی نیستم اما کیه که ندونه کسری ناوگان در متروی تهران حاصل انباشت ضعف مدیریتی در دوره های پیشین بوده ؟ یا انتظار دارید زاکانی بگه عجی مجی لاترجی و یکهو از تو آستینش , 50 رام قطار بکشه بیرون ؟! حتی انبارهای قطعه و لوازم یدکی مترو هم در حالت بحرانی تحویل شده این صحبت های جناح زاکانیه و شما هیچ دفاعیه و سندی دال بر کذب بودن این ادعاها ارائه نکردین , فقط یکسری صحبت های کلی می کنید و جوابگو هم نیستید .

  • بهمن 0 0

    با سلام
    من با مترو در داخل شهر تردد میکنم بعضی از قطارهای مترو به سیستم اعلان ایستگاه اهمیت نداده وباعث ایجاد دردسر برای کسانیکه آشنا به ایستگاه‌های مترو نیستند می‌شود مثل افراد سن بالا وقتی داخل قطار شلوغه و نمی‌توان بیرون را دید یا پنل داخل واگن را نمی شود دید مردم به مشکل بر میخورند