| کد خبر: 264254 |

◄ ثبت ساعت پلیس راه به قیمت جان رانندگان اتوبوس و یتیمی فرزندان راننده

راننده اتوبوس، قربانی ثبت ساعت در پلیس راه جهت مخالف اتوبان شد و جان خود را از دست داد.

تین نیوز

راننده اتوبوس،  قربانی ثبت ساعت در پلیس راه جهت مخالف اتوبان شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش تین نیوز، رانندگان اتوبوس از مرگ راننده جوان اتوبوس فعال در شرکت تی بی تی هنگام ثبت ساعت در پلیس راه جهت مخالف شباب در جاده ایلام تهران خبر دادند.

بر اساس توضیحاتی که رانندگان در شبکه های اجتماعی در مورد چگونگی مرگ این راننده جوان منتشر کرده اند، مرحوم اصغر رستم پور جهت ثبت ساعت در مسیر برعکس ایلام تهران در پلیس راه شباب توسط یک دستگاه خودروی عبوری پژوه 206 زیر گرفته شد و جان باخت.

وی از جمله رانندگان شرکت تی بی تی ایلام و بر اساس توضیحات همکارانش راننده ای حرفه ای،   با اخلاق ، مردمدار بود که در سال گذشته به عنوان راننده نمونه استان ایلام انتخاب شد.

مرحوم رستم پور پدر یک دختر 12 ساله نیز بود.

رانندگان مسافری می گویند وقتی پلیس راه زیر ساخت لازم را ندارد و نمی تواند از حفاظت از جان رانندگان برای گذر از اتوبان، تدبیری داشته باشد، حداقل ثبت ساعت در پلیس راه های جهت مخالف را حذف کند.

قابل ذکر است رانندگان بخش حمل و نقل مسافری جاده ای، بارها برای حذف پلیس راه های لاین مخالف هشدار داده اند ولی هنوز این مشکل برطرف نشده است.

 

آگهی ترحیم راننده اتوبوس

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 4 0

    خب یک پل عابر پیاده نصب کنید

    • ناشناس 2 0

      دوست عزیز، می تونند با برنامه پاسگاه را در دوطرف جاده بسازند. اصلا یک کیوسک در طرف دیگر بسازند که هزینه اش از پل بسیار کمتر است. پل را جایی می سازند که تردد عمومی و زیاد باشه. نه جایی که تعداد محدود تردد می کنند! ضمنا در کنار پاسگاه چون توقف گاه اتوبوس و خودرو هم هست، طول پل بسیار زیاد میشه که قابل انجام نیست.

    • ناشناس 0 0

      چطور میشه این مرد بمیره

  • محمد کاظم 7 0

    والله بنده قبلا اتوبوس دار و راننده اتوبوس بودم سپس کامیون دار و راننده ترانزیت شده ام و به اقتضای شغلم به اکثر کشورهایی که کامیون ایرانی امکان تردد و حمل بار دارد سفر کرده ام و به یقین می‌گویم که بنده در هیچ کشوری چیزی به نام ثبت ساعت برای اتوبوس یا هر وسیله نقلیه عمومی دیگری ندیده ام و کنترل در همه جا به صورت رندوم توسط تاخوگراف میباشد حتی این دستگاه های هر از چندی من درآوردی را هم که بعد از مدتی به فراموشی سپرده می‌شوند را هم ندیده ام فقط و فقط تاخوگراف مبنای کنترل و عمل میباشد نکته دوم در اتوبان هیچ کشوری ندیده ام که سبقت برای اتوبوس در لاین سرعت ممنوع باشد الا ایران ، در همه کشورها فقط اتوبوس نه کامیون می‌تواند برای سبقت از لاین سرعت استفاده نماید ، مشخص نیست که این قوانین و روش‌های بدردنخور در کدام کشور دیگر اعمال شده و نتیجه داده که در ایران اجرا می‌شود؟!!! اگر نتیجه بخش بوده چرا از میان اینهمه کشور در جهان حتی یک کشور هم نخواسته این روش‌ها و قوانین مورد اجرا در ایران را نمونه برداری کرده و در کشور خود اجرایی نماید ؟!!!!!!

  • ناشناس 4 0

    وقتی مقابل پاسگاه پلیس راه تصاف میشه و بخصوص تصادف منجر به فوت اتفاق می افته، یعنی پلیس عملا تعطیل است و نظارت پلیس حتی در حد جلوی پاسگاه هم موثر نیست!! در واقع ملت از تذکر های پلیس هم حساب نمی برند!!

  • Hamed 4 0

    خدایا چقدر اسون یه دختر بچه باید پدرشو ازدست بده. خدا به خانوادش صبر بده انشا...

  • Alireza farhadi 4 0

    خدمت دوستان فقط داخل ایران ثبت ساعت وسپهتن و جی پی اس هست هیچ کدامش هم کار ساز نبوده باید فرهنگ سازی بشه جاده استاندارد ماشین‌های استاندارد که راننده فکرش راحت باشه در قبال وظیفه‌اش