| کد خبر: 261014 |

بر اساس قرارداد جدید با بیمه دانا:

◄ ارزان شدن بیمه تکمیلی رانندگان تانکر و انتقاد رانندگان کامیون به تبعیض

به دنبال انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان کامیون، شماری از آنان از شرایط این قرارداد و مبلغ پرداختی رانندگان تانکر نسبت به رانندگان بخش کالا انتقاد کردند.

تین نیوز

به دنبال انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان حمل و نقل عمومی جاده ای از جمله رانندگان کامیون، شماری از آنان از شرایط این قرارداد  و مبلغ پرداختی رانندگان تانکر نسبت به رانندگان بخش کالا انتقاد کردند.

به گزارش تین نیوز، نوید خیرمند در شبکه های اجتماعی در این مورد نوشت: چه تفاوتی بین حق بیمه و خدمات بیمه گر برای رانندگان فرآورده ها و مواد نفتی است که پرداختی آنها نصف بخش کالاست ؟

این راننده کامیون افزود: آیا صرف حضور کانون رانندگان و کامیونداران در قرارداد بیمه موضوع مورد مناقشه ذینفعان بود یا اخذ درصدی حق بیمه و خدمات نامتناسب آن ؟

وی عنوان کرد: شرکت بیمه ای که به خاطر عدم پایبندی کانون شرکت ها به تعهدات خود چندین ماه از قرارداد قبلی، خدمات خود را به رانندگان قطع کرده با چه توجیهی مجددا در مناقصه شرکت و از قضا برنده آن شده است ؟؟

قابل ذکر است، اشاره نوید خیرمند فعال صنفی و راننده کامیون به این بخش از نامه ای است اتحادیه انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل کالا  در مورد قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان کامیون با بیمه دانا منتشر کرده است: ضمنا برای کلیه بارنامه های تجاری نیم درصد از کرایه حمل و برای بارنامه های نفتی 25 صدم درصد از کرایه حمل برای بیمه تکمیلی رانندگان کامیون باید واریز شود. با توجه به بدهی بعضی از شرکت ها و بدهی کانون شرکت های حمل و نقل به بیمه دانا دستورات ویژه نسبت به وصول بدهی تا تاریخ 15 مرداد 1402 به مدیران کل استان ها صادر فرمایید.

بیمه تکمیلی رانندگان کامیون

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    بیمه ای که خدمات دندان پزشکی ندارد سونوگرافی رابعد ازسه ماه نداده همان بهتر نباشد خدمات که به معلمان همین بیمه دانا می دهدبا راننده گان مقایسه نماید وسقف تعهدات دوطرف رااطلاع رسانی نمایید فرق کجا است ازسال72تا80هم به واسطه بارنامه چهار درصد ازراننده می گرفتند برای حق بیمه وبه تامین اجتماعی نمی دانند وباهم دستی سازمان اگر سازمان بی طرف بود چرامثل الان برج به برج وتوسط خود راننده بیمه واریز نمی شد چرا الان بعد ازاین همه سال با راهکاری هشت سال را درست ننمود الان راننده باید تاوان بده الان هم راننده باید نیم درصد بدهد تا کارمند شرکت بیمه شود همه دستشان توی جیب راننده است لطفا شفاف بیان نمایید سقف خدمات را

  • سید ابراهیم موسوی 0 0

    ۵درصد درآمد هر دستگاه نفتکش ماهیانه به حساب تامین اجتماعی ریخته میشه اون وقت منت سرش هست که نصف بقیه پول میده بدبخت تر از راننده نفتکش تو دنیا نیست