◄ سهمیه سوخت کامیونداران کم نیست
در حالی که برخی رانندگان کامیون از میزان سهمیه گازوئیل خود انتقاد کرده و آن را نامتناسب با فعالیت خود می دانند، برخی دیگر معتقدند باید مشخص شود کسانی که در طول یک ماه آن هم با دوبار شارژ کارت سوخت با کمبود گازوئیل مواجه هستند آیا واقعا راننده بوده و کسب و کار و درآمدشان از کامیون است یا از طریق فروش گازوئیل؟
در حالی که برخی رانندگان کامیون از میزان سهمیه گازوئیل خود انتقاد کرده و آن را نامتناسب با فعالیت خود می دانند، برخی دیگر معتقدند باید مشخص شود کسانی که در طول یک ماه آن هم با دوبار شارژ کارت سوخت با کمبود گازوئیل مواجه هستند آیا واقعا راننده بوده و کسب و کار و درآمدشان از کامیون است یا از طریق فروش گازوئیل؟
به گزارش تین نیوز ، این رانندگان به تجربه خود اشاره می کنند که با وجود داشتن ناوگان چینی یا فرسوده (ماک) که به مصرف زیاد شهرت دارند، دچار کمبود سوخت نمی شوند.
بیشتر بخوانید:
دو مشکل بزرگ رانندگان و کامیونداران+ فیلم
به اعتقاد آنان، شارژ کارت های سوخت متناسب با کارکرد و مسافت طی شده توسط کامیون ها صورت می گیرد و اقلیتی که سهمیه کمتری نسبت به بقیه دارند، رانندگانی هستند که یا در مسیرهای شهری کار می کنند یا بدون بارنامه در یک مسیر مشخص به حمل بار می پردازند تا پول کمیسیون، غنیمت راه شان باشد غافل از مشکلاتی که شاید در حین اتفاق ناگوار بعدا برایشان پیش بیاید و یا رانندگانی هستند که با cmr در مسیر ترانزیت فعال هستند که سهیمه آنچنانی برایشان در نظر گرفته نمی شود اما در عوض با کرایه های به نسبت بالاتری به حمل بار می پردازند.
این رانندگان تاکید می کنند اغلب کسانی که از مشکل کمبود سوخت داستان ها می سرایند نسبت به فروش گازوئیل اقدام می کنند و منبع درآمدشان از این راه است و به همین دلیل مشکل سوخت از مطالبات واقعی رانندگان نیست چرا که از احتیاجات واجب برای حمل و نقل است و متولیان باید آن را فراهم کنند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.