| کد خبر: 251234 |

◄ سهمیه سوخت کامیونداران کم نیست

در حالی که برخی رانندگان کامیون از میزان سهمیه گازوئیل خود انتقاد کرده و آن را نامتناسب با فعالیت خود می دانند، برخی دیگر معتقدند باید مشخص شود کسانی که در طول یک ماه آن هم با دوبار شارژ کارت سوخت با کمبود گازوئیل مواجه هستند آیا واقعا راننده بوده و کسب و کار و درآمدشان از کامیون است یا از طریق فروش گازوئیل؟

تین نیوز

در حالی که برخی رانندگان کامیون از میزان سهمیه گازوئیل خود انتقاد کرده و آن را نامتناسب با فعالیت خود می دانند، برخی دیگر معتقدند باید مشخص شود کسانی که در طول یک ماه آن هم با دوبار شارژ کارت سوخت با کمبود گازوئیل مواجه هستند آیا واقعا راننده بوده و کسب و کار و درآمدشان از کامیون است یا از طریق فروش گازوئیل؟

به گزارش تین نیوز ، این رانندگان به تجربه خود اشاره می کنند که با وجود داشتن ناوگان چینی یا فرسوده (ماک) که به مصرف زیاد شهرت دارند، دچار کمبود سوخت نمی شوند.

بیشتر بخوانید:

دو مشکل بزرگ رانندگان و کامیونداران+ فیلم

به اعتقاد آنان، شارژ کارت های سوخت متناسب با کارکرد و مسافت طی شده توسط کامیون ها صورت می گیرد و اقلیتی که سهمیه کمتری نسبت به بقیه دارند، رانندگانی هستند که یا در مسیرهای شهری کار می کنند یا بدون بارنامه در یک مسیر مشخص به حمل بار می پردازند تا پول کمیسیون، غنیمت راه شان باشد غافل از مشکلاتی که شاید در حین اتفاق ناگوار بعدا برایشان پیش بیاید و یا رانندگانی هستند که با cmr در مسیر ترانزیت فعال هستند که سهیمه آنچنانی برایشان در نظر گرفته نمی شود اما در عوض با کرایه های به نسبت بالاتری به حمل بار می پردازند.

این رانندگان تاکید می کنند  اغلب کسانی که از مشکل کمبود سوخت داستان ها می سرایند نسبت به فروش گازوئیل اقدام می کنند و منبع درآمدشان از این راه است و به همین دلیل مشکل سوخت از مطالبات واقعی رانندگان نیست چرا که از احتیاجات واجب برای حمل و نقل است و متولیان باید آن را فراهم کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • نوید خیرمند 0 0

    دقیق حرف درستی زدند. امروز مشکل اصلی در حوزه سوخت بویژه در استانهای جنوبی و مرزی کمبود سوخت در مجاری عرضه است نه کمبود سهمیه.

  • احمد 0 0

    یک تحقیق جامع و میدانی بشه ,, بازرسان بصورت حضور فیزیکی در چندین جایگاه عرضه سوخت ,,, با پرسنل کافی و با تجربه ,,, بصورت محکم و پیگیر و با زمانبندی و برنامه و با اختیارات کامل قانونی ,,, نه اینکه فقط بخواهند یه گشت میدانی زده باشند ,,,, ,,, ببینند اینایی که در جایگاهها بدنبال گازوییل از این و اون درخواست سوخت میکنند و اصطلاحا رو میاندازند , کی هستند و چی میخوان ؟ حرفشون چیه ؟
    چرا دچار کمبود گازوییل شدند ؟
    ما در هنگام سوختگیری , نه اصولا ذره ایی وقت داریم به حرف این رانندگان گوش کنیم ,,, که درخواست گازوییل میکنند . و نه اعتمادی , که اینا واقعا در راه مانده اند ؟ یا نیت شون از تهیه گازوییل چیز دیگه ایی هست , و نه اصلا اجازه در اختیار قرار دادن کارت سوخت ناوگان رو به دیگران ,,,, اما این اکیپ با اختیارات قانونی و پرسنل با تجربه شون میتونند , مو رو از ماست بیرون بکشند و به واقعیت معلوم کنند , این عده که دچار کمبود سوخت شدند : از کجا اومدند ؟ کجا میرند ؟ مدرکشون جهت اثبات این نیاز چیه , بارنامه ها شون ؟ مسیرشون ؟ شماره پلاک ناوگان ؟ اعتبار هوشمند و کارت ملی ,, همه رو ... همه رو چک کنند و اصل قضیه معلوم بشه که این کمبود از کجا شکل گرفته و آیا فیکه یا نه ,,,, سپس داده های میدانی رو که از بطن همین جایگاهها و از جمع همین رانندگان تهیه کردند تحلیل کنند و یک برنامه جامع تهیه کنند که اگر کسی بارنامه و مدارک پیمایش داشته باشه , هرگز لنگ گازوییل نشه و کسی هم که ماشین خریده تا کارت سوختش رو اجاره بده هرگز قادر نباشه حتی یک لیتر سوخت هم دریافت کنه .

  • ابوالفضل 0 1

    سلام چند ماه است که سوخت ناوگان هاراکم کرده ند من راننده برون شهری بامشکل کمبود سوخت مواجه هستم و درماه بیشتر از ۲۰روز نمیتونم کارکنم ناوگان فرسوده مصرف سوخت بالا .شما آمدید ناوگان جدید وارد کردید عوض ک براننده کارت هوشمند دارید داربدید دادید ب دلال وفرسوده ای هم از رده خارج نکردید

    • مهدی 0 0

      با شماره زیر تماس بگیر مشکل کمبود سوختت حل میشه

  • زحمت کشیده 0 0

    آقایون عزیز که راحت یجا نشسته اید وبدون زحمت به منافع خود میرسید وفقط حرف بی مدرک میزنید آخه یه ماشین تو بندرعباس 2مرتبه بایدمسیرپایانه تاگمرک راطی کنه درصورتیکه یکبار سهمیه براش حساب میشه بعد بار که میزنه برای مثال زنجان تخلیه میکنه اماخالی باید بیاد اصفهان دومرتبه واسه بار چون تو زنجان بار نیست که بخواد بزنه بنابراین این مسیر که خالی طی میکنه مگر سوخت مصرف نمیکنه؟

  • ناشناس 0 0

    سلام یک عده بی سواد تو شرکت نفت هستند تصمیم گرفتند که مملکت به باد بره نه میدونند کامیون اب مصرف میکنه یا نفت بابا تو زمستان یک ساعت فقط صبح ماشین روشن هست تو گرونه برفی شبانه روز با کاهش سوخت کامیون فقط اعتراض باقی میمونه بعد دودش به چشم کی میره کاش هر مسعول سر جاش بود

  • مهدی 0 0

    کسانی که مشکل کمبود سوخت گازوئیل دارند با شماره زیر تماس بگیرند
    مشکلشان به طور صددرصد حل میشود./b>

  • مهدی 0 0

    برای برطرف کردن نشکل سوخت با شماره زیر تماس بگیرید