| کد خبر: 251206 |

◄ دو مشکل بزرگ رانندگان و کامیونداران+ فیلم

راننده و فعال بخش حمل و نقل کالا معتقد است عمده مشکلات رانندگان و کامیونداران عدم بهره وری درست و عدم تناسب کافی خرج و دخل در حمل و نقل جاده ای است.

تین نیوز

راننده و فعال بخش حمل و نقل کالا معتقد است عمده مشکلات رانندگان و کامیونداران عدم بهره وری درست  و عدم تناسب کافی خرج و دخل در حمل و نقل جاده ای است.

به گزارش تین نیوز ، خداداد بکرانی با بیان این مطلب گفت: متاسفانه منفعت طلبان برخی مشکلات که مربوط به تامین نیازهای اولیه جهت خدمت رسانی راننده و کامیوندار است را به نحوی بزرگ جلوه می دهند که مشکلات اساسی از دید و نظر بقیه پنهان بماند.

وی در شبکه های اجتماعی افزود: غفلت برخی فعالان حمل و نقل جاده ای و متولیان صنف نیز به این وضعیت دامن می زند که نتیجه ای جز از دست رفتن جایگاه اصلی رانندگان و کامیونداران در حمل و نقل در بر نخواهد داشت.

بکرانی تاکید کرد: متاسفانه طوری عمل شده است که به جای اینکه صاحبان کالا و تجار برای حمل کالای خود نگران کمبود ناوگان و حمل محموله خود باشند، بیشتر دنبال این هستند که چطور درصدی از کرایه حمل بار که به راننده و یا شرکت حمل و نقل پرداخت می کنند را به جیب خود عودت دهند.

این راننده کامیوندار خاطرنشان کرد: آنان طوری عمل می کنند گویی که رانندگان و کامیونداران فعال در بخش حمل و نقل محتاج و منتظر حمل بار این افراد هستند.

بکرانی گفت: متاسفانه حمل و نقل با ساختاری که در این چند سال توسط برخی افراد منفعت طلب و رانت خوار شکل گرفت، کمی پیچیده وسخت شد.

به گزارش تین نیوز، وی با توجه به بازدید رئیس جمهور از پایانه اکبرآباد و اظهارات سید ابراهیم رئیسی در مورد هوشمند سازی حمل و نقل جاده ای ، عنوان کرد: با وجود تمام مشکلات این که مقام‌ عالی دولت در یکی از قانون‌گریز ترین‌ پایانه های حمل بار کشور یعنی اکبر آباد تهران با قوت تمام تیمی جهت رسیدگی به مشکلات رانندگان و کامیونداران مستقر کرده و از اجرای طرح هوشمند سازی که می تواند از دخالت افراد در امور حمل و نقل جلوگیری کرده و کمک شایانی به شفاف سازی داشته باشد، سخن به میان آورده است جای امیدواری  دارد.

فیلم بازدید سرزده رئیس جمهور از پایانه اکبرآباد تهران را ببینید:

حجم ویدیو: 7.85M | مدت زمان ویدیو: 00:01:31 دانلود ویدیو
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.