| کد خبر: 250942 |

از سوی یک فعال صنفی مطرح شد:

◄ پیشنهاد تشکیل کانون بازنشستگان راننده

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی تانکرداران قیرکش و عضو هیئت مدیره کانون کامیونداران استان اصفهان، در نامه ای به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان برخی از مشکلات حمل و نقل جاده ای کالا را برشمرد.

تین نیوز

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی تانکرداران قیرکش و عضو هیئت مدیره کانون کامیونداران استان اصفهان، در نامه ای به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان برخی از مشکلات حمل و نقل جاده ای کالا را برشمرد.

به گزارش تین نیوز ، علی حمیدی در بخشی از این نامه شرایط نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای کالا را بسیار سخت و در انحصار افراد سودجو دانست.

وی با اشاره به هزینه بسیار زیاد نوسازی ناوگان برای فعالان این حوزه، عنوان کرد: بعد از تحویل گرفتن کامیون مقدار گازوییل موجود در کارت سوخت 700 لیتر است که این مقدار سوخت کفایت یک سرویس بندرعباس را هم نمی دهد.

او افزود: ثبت نام کامیون و تریلی نیز فقط دست افراد سودجو است که برای ثبت نام هزینه های زیادی دریافت می کنند.

به گفته حمیدی همچنین کرایه حمل با هزینه های قطعات و معیشت رانندگان همخوانی ندارد که لازم است یا یارانه ای در این خصوص پرداخت شود و یا تهیه قطعات تسهیل گردد.

این فعال صنفی با تاکید بر این که میزان تخصیص سهمیه گازوئیل نیز با فعالیت رانندگان همخوانی ندارد، گفت: گاهی رانندگان مجبور هستند به دلیل نداشتن سوخت یا آن را به طور آزاد تهیه کنند و یا کامیون خود را متوقف نمایند که موجب بروز نارضایتی در بین رانندگان می شود.

حمیدی همچنین در بخشی دیگر از این نامه به حقوق ناچیز رانندگان بازنشسته اشاره و تاکید کرد که این حقوق پاسخگوی نیاز رانندگان بازنشسته نیست.

خدمات اندک بیمه تکمیلی با وجود کسر مبالغ بالا از رانندگان، درخواست اجرای بخشنامه تاریخ 14/4/1399 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، پیشنهاد تشکیل کانون بازنشستگان راننده و توزیع عادلانه بار و .. از دیگر مواردی است که در نامه رئیس انجمن صنفی کارفرمایی تانکرداران قیرکش و عضو هیئت مدیره کانون کامیونداران استان اصفهان  به آن پرداخته شده است.

تصویر این نامه در ادامه آمده است.

انجمن قیر

انجمن قیر 1

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    ای کاش یکنفر به جناب حمیدی توضیح میدادند که تمام رانندگان ، مالک کامیون نیستن و یک عده با حقوق شوفری و پرداخت حق بیمه‌ی بالا دارن کار میکنند

    خواهشا به داد دل اونا برسین

  • ظفرعظیمی مهر 1 0

    هرانجمن وکانونی تشکیل بنام رانندگان تشکیل میشود هرگز برای رفاه راننده نبوده ونیست ونخواهد بود تعدادی انگشت شمار جمع میشوند و فقط بفکرچپاول رانندگان هستند درصورتی که حتی مدارک جعلی دارند و هیچکدام راننده نبودند و تو عمرشان پا داخل بنادر وگمرکات نگذاشتند وشب و روز ترفند وبفکر سنگ اندازی و به هرطریقی راننده را تیغ بزنند .کدام رفاه کدام بیمه تکمیلی کدام پشتیبانی حتی از‌گرفتن کرایه های پرداخت نشده برنمیایند.همه کلاهبردار و نوبت به نوبت در دام سربازان گمنام میفتند.