| کد خبر: 247015 |

◄ اصلاح ترانشه حاجی آباد تا شهریور سال آینده + فیلم تصادف در این محور

بنا به تعهد پیمانکار تا پایان سال سازه گالری آماده خواهد شد و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، ترانشه تا شهریور سال آینده اصلاح خواهد شد.

تین نیوز

در تاریخ 14 شهریور ماه امسال، تصادفی در گردنه حاجی آباد رخ داد که بار دیگر توجه ها را به لزوم اصلاح این محور جلب کرد.

به گزارش تین نیوز، به دنبال انتشار فیلم این تصادف در شبکه های اجتماعی، درخواست هایی از سوی رانندگان و کامیونداران و دیگر کاربران این جاده برای اصلاح آن مطرح شد.

یکی از رانندگان فعال در بخش حمل و نقل کالا با ارسال تصاویری از تصادفی که تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ در گردنه حاجی آباد (تونل های دوقلو حاجی آباد هرمزگان) رخ داد، از این گردنه را گردنه مرگ توصیف کرد.

به گزارش تین نیوز، حسین ادیب به خبرنگار ما گفت: جا دارد مسئولان استانی و شهرستانی از جمله دادستان، فرماندار ، امام جمعه و ... جوابگوی خون مردم و مال مردم باشند.

این راننده ناگان سنگین افزود: چند سال پیش باند رفت به سمت بندرعباس در گردنه دوقلو محور سیرجان بندرعباس در ۵ کیلومتری شهرستان حاجی آباد، به دلایل نامعلومی بسته و کنار باند قدیمی یک جاده غیر استاندارد ساخته شد.

این در حالی بود که روز 19 شهریور امسال فرماندار حاجی آباد نیز گفت: مدیران این پروژه با توجه به افزایش تصادفات این محور و کشته شدن بسیاری از هموطنان ساماندهی ترانشه را در اولویت کاری خود قرار دهند.

بر اساس آن چه خبرگزاری موج نوشته است، علی خرم نسب فرماندار حاجی آباد در نشست با جمعی از مسئولان در خصوص پیگیری وضعیت ترانشه حاجی آباد با بیان اینکه محور سیرجان-حاجی آباد-بندرعباس به عنوان کریدور شمال به جنوب کشور و یکی از مهم‌ترین محورهای شریانی و ترانزیتی کشور است اظهار کرد: هرساله شاهد سوانح جاده‌ای زیادی در این مسیر به دلیل شیب تند و کم عرض بودن هستیم که بهبود زیرساخت ها در این مسیر ترانزیتی افزون بر نیاز مردم این شهرستان به صنعت حمل و نقل کشور کمک شایانی می کند.

بیشتر بخوانید:

تصادف دلخراش در گردنه حاجی آباد/ شدت تصادف خودرو را ذوب کرد+ تصاویر

فرماندار حاجی‌آباد در ادامه بر پیگیری این پروژه تاکید کرد و گفت: در راستای ایمن سازی این محور، راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای نسبت به روکش آسفالت، نصب شیار، نصب علائم و آشکارسازی محور با هماهنگی پلیس راه اقدام نماید؛ همچنین سهم‌ القصور هر دستگاهی در حوادث تعیین و به پلیس راه اعلام شود.

دهدشتیان مدیر حوزه هرمزگان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل  نیز با بیان اینکه پروژه اصلاح ترانشه حاجی آباد ۶۳۰ متر است، گفت: تاکنون مقدار ۲۸۷ متر گالری و ۱۲۰ متر دیوار احداث شده است.

وی اضافه کرد: بنا به تعهد پیمانکار تا پایان سال سازه گالری آماده خواهد شد و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، ترانشه تا شهریور سال آینده اصلاح خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کوروش 0 0

    گردنه مرگ یعنی چی؟
    بفرمایید گردنه بی احتیاطی
    کم کردن از سرعت در این گردنه کار شاقیه ؟