| کد خبر: 244995 |

◄ دود کمبود نیرو در انبار کارخانه ها به چشم رانندگان کامیون می رود

اتلاف وقت، سرگردانی و خستگی رانندگان در محل بارگیری بر چگونگی رانندگی آنان در جاده تاثیر مستقیم دارد به طوری که این مسئله خود موجب تصادف و ضرر و زیان های جبران ناپذیری به رانندگان می شود.

تین نیوز

برخی رانندگان و کامیونداران فعال در بخش حمل محصولات فولادی از وجود کاستی هایی در بخش بارگیری ذوب آهن اصفهان خبر می دهند.

به گزارش تین نیوز، در پیامی که تعدادی از رانندگان در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند، عنوان شده که در قسمت انبار ذوب آهن که دارای خطوط بارگیری متنوع و تعدادی جرثقیل است، نیروی انسانی کافی وجود ندارد و این بخش تقریبا با یک سوم نیروی انسانی که برای بارگیری رانندگان بدون اتلاف وقت نیاز است، فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید:

معطلی رانندگان برای بارگیری؛ بازی با روح و روان آنان+ دو فیلم

رانندگان همچنین تاکید کردند که این امر سرگردانی و اتلاف وقت آنان را به دنبال دارد ضمن این که موجب خستگی کارگران و کاهش توان و بهره وری کار آنان  شده که این امر نیز در نهایت به زیان رانندگان و کامیونداران تمام می شود.

به گفته آنان، اتلاف وقت، سرگردانی و خستگی رانندگان در محل بارگیری بر چگونگی رانندگی آنان در جاده تاثیر مستقیم دارد به طوری که این مسئله خود موجب تصادف و ضرر و زیان های جبران ناپذیری به رانندگان می شود. در واقع توقف های طولانی مدت نه تنها موجب خسارت مالی و افزایش استهلاک ناوگان باری می شود بلکه از نظر جسمی و روحی نیز تاثیر منفی بر رانندگان داشته و به خصوص این که در اغلب مراکز بارگیری و تخلیه کالا، امکانات خاصی حتی ابتدایی ترین امکانات برای رانندگان فراهم نیست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.