| کد خبر: 244766 |

◄ معطلی رانندگان برای بارگیری؛ بازی با روح و روان آنان+ دو فیلم

به گفته رانندگان کامیون، این توقف های طولانی مدت نه تنها موجب خسارت مالی و افزایش استهلاک ناوگان باری می شود بلکه از نظر جسمی و روحی نیز تاثیر منفی بر رانندگان دارد.

تین نیوز

یکی از مشکلات رانندگان کامیون، معطلی آنان در محل های توزیع، بارگیری و تخلیه بار است.

به گزارش تین نیوز، در این زمینه فیلم و عکس های فراوانی از سوی رانندگان در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در آنها، از توقف طولانی مدت کامیون ها در مکان های بارگیری و تخلیه کالا انتقاد کرده اند.

به گفته رانندگان کامیون، این توقف های طولانی مدت نه تنها موجب خسارت مالی و افزایش استهلاک ناوگان باری می شود بلکه از نظر جسمی و روحی نیز تاثیر منفی بر رانندگان داشته و به خصوص این که در اغلب مراکز بارگیری و تخلیه کالا، امکانات خاصی حتی ابتدایی ترین امکانات برای رانندگان فراهم نیست.

به گزارش تین نیوز، در همین ارتباط در چند روز گذشته فیلمی از صف طولانی بارگیری تیر آهن در ذوب آهن اصفهان در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

به دنبال آن، فیلم دیگری نیز از تعطیل شدن فعالیت جرثقیل ذوب آهن در ساعاتی از روز با وجود انتظار و حضور رانندگان در این مکان، در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

به گفته رانندگان، صف های طولانی بارگیری در ذوب آهن اصفهان، در حالی است که پیشتر، برخی مسئولان از بیکار بودن شیفت صبح این کارخانه به دلیل کمبود کامیون برای حمل و نقل محصولات خبر داده بودند.

رانندگانی که از شرکت ذوب آهن بارگیری می کنند نیز می گویند یکی از دلایل معطلی رانندگان، نحوه کار کارکنان این شرکت است. طولانی بودن زمان تعویض شیفت ها، بی نظمی در زمان استراحت کارکنان و عدم جایگزینی آنان با یکدیگر، نحوه شروع و پایان کار و ... از جمله مشکلاتی است که تمام این موارد در نهایت منجر به توقف و ضرر و زیان رانندگان کامیون می شود.

برخی رانندگان نیز می گویند در صورت اجرای دقیق قانون حق توقف کامیون ها و اخذ هزینه توقف از صاحبان بار بابت تاخیر در بارگیری، زمان بارگیری کالا کاهش می یابد.

فیلم های پیوست را ببینید:

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.