| کد خبر: 243340 |

◄ فعالیت یک شرکت جعلی با نام حمل و نقل خوزستان و کلاهبرداری از رانندگان

رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان ناوگان جاده ای کالای استان خوزستان از فعالیت شرکتی جعلی با نام حمل و نقل خوزستان در اهواز و به صورت سیار (حد فاصل بین سه راه خرمشهر تا میدان تره بار) خبر داد.

تین نیوز

رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان ناوگان جاده ای کالای استان خوزستان از فعالیت شرکتی جعلی با نام حمل و نقل خوزستان در اهواز و به صورت سیار (حد فاصل بین سه راه خرمشهر تا میدان تره بار) خبر داد.

به گزارش تین نیوز، در پیامی که از سوی امید سلامات در شبکه های اجتماعی منتشر شده، همچنین آمده است: این شرکت بدون مجوز فعالیت از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدام به قاچاق کالا و صدور بارنامه تقلبی به آدرس های غیر واقعی و اخذ کمیسیون های بالا و نامتعارف و.... نموده که این امر علاوه بر تبعات حقوقی برای رانندگان خسارت های زیادی به آنان وارد کرده است(اکثرآ رانندگان اتاقدار فلزی و وچوبی).

بیشتر بخوانید:

خبر خوب بیمه ای برای رانندگان جدید الورود/ حذف یارانه بیمه غیر رانندگان

در ادامه این پیام عنوان شده است: در همین راستا شکایات متعددی از سوی رانندگان متضرر صورت گرفته، که متاسفانه به علت جعلی بودن بارنامه و عدم وجود این شرکت در سیستم راهداری و حمل و نقل جاده ای امکان رسیدگی به شکایت آنها از طریق سازمان متبوع وجود ندارد اما موضوع از طریق مسئولان قضایی، دستگاه های امنیتی و نظارتی در حال پیگیری می باشد.

این مقام صنفی در ادامه از رانندگان و کامیونداران درخواست کرده دقت لازم را هنگام اخذ حواله ی بارگیری به عمل آورده و برای گرفتن بارنامه جاده ای به دفاتر مجاز مرتجعه نمایند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.