| کد خبر: 233976 |

◄ رانندگان ناوگان سنگین در شهرهای جنوبی مشکل سوخت گیری دارند

اوضاع نابسامان جایگاه های عرضه سوخت نیز یکی از مشکلات قابل توجه در مسیر سیرجان به بندرعباس است.

تین نیوز

یک فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا، فهرستی از مشکلات موجود در پایانه جدید بندرعباس و همچنین مسیر سیرجان به بندرعباس را منتشر کرد.

به گزارش تین نیوز، حسن قدری در شبکه های اجتماعی کمبود امکانات رفاهی مورد نیاز رانندگان و کامیون داران در پایانه جدید بندرعباس را یکی از مشکلات مهم آنان دانست..

وی افزود: ضعف مدیریت در ساخت و ساز محوطه‌ ها و مسیرهای ماشین رو یکی دیگر از مشکلات مهم این پایانه است.

این راننده کامیون ضعف مدیریت در اعمال نظارت بر چگونگی اعلام بار شرکت ها را مشکل مهم دیگر در این پایانه دانست و گفت: در مواردی دیده شده برخی شرکت ها بارهای پر درخواست را به اعلام بار نداده و این نوع بارها را به افراد خاصی برای بارگیری ارایه می دهند.

بیشتر بخوانید:

قدری در ادامه به مشکلات مسیر جاده ای سیرجان به بندرعباس نیز اشاره کرد و گفت: نبود مجتمع خدمات رفاهی در مسیر سیرجان تا بندرعباس که یکی از شلوغ ترین مسیر های حمل و نقل کشور است از جمله مشکلات این محور  جاده ای است.

او افزود: اوضاع نابسامان جایگاه های عرضه سوخت در مسیر ذکر شده نیز یکی از مشکلات قابل توجه در این مسیر است تا جایی که اپراتورهای جایگاه ها هر طوری دلشان بخواهد  سوخت عرضه می کنند و ما رانندگان اغلب نگران چگونگی امکان دریافت سوخت گازوئیل هستیم.

به گزارش تین نیوز، در مورد توزیع ناعادلانه سوخت و بومی گرایی در برخی جایگاه های سوخت نقاط مختلف کشور از جمله استان های جنوبی پیش از این گزارش هایی از سوی رانندگان و کامیونداران در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

در این زمینه مدتی پیش تصویری از یک جایگاه سوخت در محور سیرجان به حاجی آباد نیز از سوی یک راننده منتشر شد که در آن تصویر مشخص بود چهار نازل در این جایگاه، به طور اختصاصی در اختیار رانندگان بومی قرار گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.