| کد خبر: 208759 |

◄ چند راهکار برای جبران بخشی از آسیب‌های وارده به صنف مسافری

رئیس اتحادیه صنف مسافربری استان تهران چند راهکار در مورد برآورد و جبران بخشی از آسیب‌های وارده به صنف مسافری در زمان شیوع بیماری کرونا ارایه کرد.

تین نیوز

رئیس اتحادیه صنف مسافربری استان تهران چند راهکار در مورد برآورد و جبران بخشی از آسیب‌های وارده به صنف مسافری در زمان شیوع بیماری کرونا ارایه کرد.

به گزارش تین نیوز، علی انصافی در شبکه‌های اجتماعی متنی را منتشر کرد که در آن خطاب به رئیس اتاق اصناف تهران عنوان شده است: در خصوص بر آورد آسیب های وارده به صنف مسافربری چند راهکار جبرانی  پیشنهاد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وی در بخشی از این نامه، با بیان این‌که رانندگان از اقشار ضعیف جامعه هستند، اظهار کرد: باتوجه به فشارهای شدید اقتصادی که بر این قشر تحمیل شده، پیشنهاد می‌شود حق بیمه سه ماهه سازمان تامین اجتمایی با تایید سازمان با دریافت فقط نام رانندگان در لیست بدون دریافت وجه انجام شود.

این فعال صنفی ادامه داد: پرداخت سه ماهه حداقل حقوق مصوبه وزارت کار برای کمک به معیشت و تعویق سه ماهه اقساط وسیله نقلیه اعم از اتوبوس، میدل باس، مینی بوس و ون نیز از دیگر اقداماتی است که می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

انصافی خاطرنشان کرد: بخشش مالیات شغلی رانندگان (مالکان خودرو) و تاکید حذف کامل هزینه طرح ترافیک وسایط نقلیه عمومی که در شورای شهر برای سال ۱۳۹۹تصویب  شده، تخفیف ۴۰درصدی مالیات مشاغل و ترمیم هزینه قراردادهای منعقده به نسبت تورم اعلامی بانک مرکزی نیز از دیگر راهکارهای جبرانی پیشنهادی است.

رئیس اتحادیه صنف مسافربری استان تهران اظهار کرد: دستور اکید دولت به کارخانجات و دوایر دولتی بر پرداخت دیون گذشته پیمانکاران (اعضای صنف مسافربری) که عملاً به جهت بد حسابی کارفرمایان سرمایه در گردش خود را از دست داده و زمین گیر شده‌اند نیز اقدام دیگری است که می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.