| کد خبر: 194389 |

◄ تغییرات عجیب در اختصاص سهمیه سوخت به رانندگان + فیلم

یک فعال بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا از نحوه اختصاص سهمیه سوخت به کامیون‌ها انتقاد کرد و این شیوه را موجب ناتوان شدن رانندگان برای برنامه‌ریزی کاری دانست.

تین نیوز

یک فعال بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا از نحوه اختصاص سهمیه سوخت به کامیون‌ها انتقاد کرد و این شیوه را موجب ناتوان شدن رانندگان برای برنامه‌ریزی دانست.

به گزارش تین نیوز، علیرضا سمنانی در توضیح این موضوع با انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی به سوخت موجود در یک کارت سوخت اشاره کرد و گفت: طبق این فیلم،  آخر وقت 21 مرداد دستگاه اعلام کرده مانده در مرکز 3هزار لیتر و روز 22 مرداد رقم موجودی را 10 هزار و 80 لیتر اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وی با تاکید بر این‌که به‌نظر می‌رسد رانندگان و کامیونداران بازیچه قرار گرفته‌اند، خطاب به مسئولان دولتی اظهار کرد: بی‌برنامگی و بازی با اعصاب تا چه حد و چه وقت؟ رانندگان به کدام ارقام و اعداد اعتماد کنند؟

وی افزود: یک روز تنخواه می‌دهند، ماه بعد لغو می‌کنند، اوایل ماه اعلام می‌کنند 13 هزار لیتر سوخت می‌دهند، 2 روز بعد این رقم  می‌شود 8 هزار لیتر.

به گزارش تین نیوز، سمنانی تاکید کرد: با این اوضاع و نحوه مدیریت و نبود کارت سوخت آزاد در جایگاه‌ها، راننده به چه اعتمادی بارگیری کند؟ اضافه کردن سهمیه دقیقاً 9 روز مانده به آخر ماه در این حجم، چه نفعی به حال راننده دارد؟

این راننده خود مالک گفت: طبق دستور خود متولیان، رانندگان امکان سوختگیری بیشتر از 350 لیتر در روز را ندارند و در استان هرمزگان این میزان روزی 300 لیتر است و جالب این است که سهمیه‌بندی در بعضی جایگاه‌ها نیز معنی ندارد و بعضی از آنها 2 سهمیه در روز عرضه می‌کنند.

حجم ویدیو: 2.61M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23 دانلود ویدیو

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.