| کد خبر: 192711 |

رئیس هیئت مدیره انجمن رانندگان کامیون‌های یخچال‌دار استان تهران خبر داد::

◄ توافق مهم سوختی ایران و ترکیه در بخش ترانزیت

ناوگان ترانزیت ایرانی که از خاک ترکیه عبور می‌کنند، مجاز هستند با باک‌های استاندارد، به صورت باک پر تنها به شرط پلمب در باک‌ از خاک ترکیه بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای عبور کنند.

تین نیوز

رئیس هیئت مدیره انجمن رانندگان کامیون‌های یخچال‌دار استان تهران گفت: ناوگان ترانزیت ایرانی که از خاک ترکیه عبور می‌کنند، مجاز هستند با باک‌های استاندارد، به صورت باک پر تنها به شرط پلمب در باک‌، از خاک ترکیه بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای عبور کنند.

به گزارش تین نیوز، بر اساس خبری که کانال تلگرامی نافذ (مربوط به حمل‌ونقل جاده‌ای) روز گذشته درج کرد، عبدالله خانعلی افزود: پس از پیگیری‌ها و برگزاری جلسات مسئولان وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایران با مسئولان کشور ترکیه، توافقی در زمینه عبور ناوگان ترانزیت ایرانی از خاک ترکیه، صورت گرفت.

بیشتر بخوانید:

این فعال صنفی تاکید کرد: بر اساس توافق انجام شده، ناوگان ترانزیت ایرانی که به‌صورت عبوری از خاک ترکیه به مقاصد کشورهای اروپایی و سایر کشورها عبور می‌کنند، مجاز هستند مانند گذشته با باک‌های استاندارد، به صورت باک پر، تنها به شرط پلمب در باک‌هایشان از خاک ترکیه بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای عبور کنند.

وی با تشکر و قدردانی از مسئولان، افزود: این امر اقدامی بسیار مفید و مثبت بوده و هزینه‌های تمام شده ناوگان ترانزیتی ایرانی را کاهش داده و قدرت رقابت ناوگان ایرانی با دیگر کشورها را به خصوص در مورد ناوگان یخچال‌دار افزایش می‌دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.