آینده ترانزیت ایران نیازمند «نقشه راه ملی»، اصلاح ساختارهای لجستیکی و هماهنگی مؤثر میان دولت و بخش خصوصی است. اگر این…
معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: ایرانی ها راه آهن رشت آستارا را می سازند و…
هوشنگ بازوند: تکمیل کریدورهای بزرگراهی نیازمند احداث حدود ۷۷۰ کیلومتر مسیر آنتنی است که در دستور کار قرار دارد.
آینده ترانزیت ایران نیازمند «نقشه راه ملی»، اصلاح ساختارهای لجستیکی و هماهنگی مؤثر میان دولت و بخش خصوصی است. اگر این…
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از به کارگیری و نوسازی ۱۲۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری تا پایان سال و نوسازی…
هیئت وزیران به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، آیین نامه اعطای مشوق ها و حمایت های افزایش رقابت پذیری ترانزیت از مسیر…
رئیس مرکز امور بین الملل وزارت راه و شهرسازی از رفع محدودیت تردد واگن های ایرانی در کشورهای قزاقستان، ترکمنستان و…
ایران و روسیه در دیداری در تهران بر ضرورت سرعتبخشی به کریدور راهبردی شمال–جنوب تأکید کردند.
پس از صدور اولین مجوز رسمی برای راه اندازی خط کشتیرانی میان ایران و پاکستان و پیگیری های دوجانبه تهران و اسلام آباد،…
عضو انجمن سراسری شرکت های بزرگ مقیاس و هوشمند حمل ونقل با اشاره به نقش حیاتی این شرکت ها در عبور کشور از بحران هایی…
رحیمی، مدیرعامل شرکت «میزان بار تهران» و رئیس هیئتمدیره «شاهین پارس دریا»، معتقد است: «توسعه بنادر نیازمند تسهیل…
وزارت راه و شهرسازی در تلاش برای وابسته کردن زنجیره ارزش بین المللی به جغرافیای ایران اسلامی و تثبیت ایران به عنوان…
توافق صلح آذربایجان و ارمنستان به کریدور زنگه زور که برخلاف منافع ملی ایران است، رسمیت بخشیده است. در این فیلم به…