| کد خبر: 172941 |

◄ امکان لغو همکاری‌ راهداری و حمل‌ونقل استان تهران با کانون انجمن‌های صنفی کارگری رانندگان حمل کالای استان

اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران در نامه‌ای به کانون انجمن‌های صنفی کارگری رانندگان جاده‌ای حمل کالای استان تهران و همچنین انجمن صنفی کارگری رانندگان حمل‌ونقل کالای برون‌شهری شهر تهران خواستار تشکیل جلسه هیئت مدیره برای جایگزنی یکی از اعضای این انجمن شد.

تین نیوز

اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران در نامه‌ای به کانون انجمن‌های صنفی کارگری رانندگان جاده‌ای حمل کالای استان تهران و همچنین انجمن صنفی کارگری رانندگان حمل‌ونقل کالای برون‌شهری شهر تهران، از امکان قطع همکاری با این تشکل‌های صنفی در صورت عدم تعیین اعضای هیئت‌مدیره جدید آن‌ها خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، در این نامه که تصویر آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، آمده است: با عنایت به اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران مبنی بر فقدان شرایط عضویت آقای محمد خانبلوکی در هیئت مدیره آن کانون و انجمن صنفی موضوع نامه شماره ... مورخ 23/03/97 اداره کل مذکور که در اجرای بخشنامه شماره ... مورخ 19/10/95 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رای شماره ... مورخ27/12/96 دیوان هیئت اداری مربوط به عدم امکان فعالیت بازنشستگان در تشکل‌های کارگری ابلاغ گردیده، مقتضی است بدون فوت وقت با تشکیل جلسه هیئت مدیره نسبت به جایگزنی نامبرده و تعیین اعضای هیئت مدیره جدید اقدام و مراتب را به این اداره کل اعلام نمایید.خاطرنشان می‌سازد در صورت عدم اقدام عاجل در این خصوص، این اداره کل بنا بر تکالیف قانونی نسبت به لغو تمامی قراردادها و تفاهمات منعقده فی مابین و در نتیجه قطع کلیه همکاری‌ها با آن کانون و انجمن صنفی اقدام خواهد نمود.

به گزارش تین‌نیوز، تاریخ ارسال این نامه همچنان که در تصویر زیر آمده، 10 شهریور ماه است.

photo_2018-09-05_12-53-17

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.