| کد خبر: 233302 |

◄ یک نمونه از مشکلات رانندگان در بندر امام + تصویر

رانندگان می گویند باوجود فراخوان برای اعزام کامیون ها و تاکید بر لزوم تخلیه بندر امام از کالاهای اساسی اما تمهیدات و هماهنگی های لازم برای جلوگیری از اتلاف وقت رانندگان صورت نگرفته است.

تین نیوز

رانندگان کامیون با ارسال تصویری از بندر امام آنچه در عکس به تصویر کشیده شده را  یک نمونه کوچک از انبوه مشکلاتی دانسته اند که موجب عدم رغبت آنان به حضور در این بندر شده است.

به گزارش تین نیوز،  رانندگان می گویند باوجود فراخوان برای اعزام کامیون ها و تاکید بر لزوم تخلیه بندر امام از کالاهای اساسی اما تمهیدات و هماهنگی های لازم برای جلوگیری از اتلاف وقت رانندگان صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید:

یک راننده در توضیح عکس پیوست نوشت: رانندگان را در  هوای بالای ۵۰ درجه به بندر امام می فرستند اما سیستم گمرک و اعلام بار را نمی توانند مدیریت کنند.

به گفته رانندگان این مشکل یکی از انبوه مشکلات از جمله به صرفه نبودن کرایه ها، نداشتن لاستیک و وضعیت بد تایر، گرانی قطعات و لوازم یدکی خودرو، وضعیت نامناسب جاده ها و .... است.

قطعی سیستم

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد کاظم نیمه فروش 0 0

    با این وضعیت اسفبار اینترنت و دیگر سامانه های ارتباط جمعی در ایران که یا قطع هستند یا با سرعت چراغ نفتی کار میکنند واقعا مشخص نیست که چرا مسئولان سازمانهای مختلف مرتبط و غیرمرتبط دخیل در امر حمل ونقل که الحمدالله کم هم نیستند و مرتبا هم در حال افزایش هستند چه اصراری بر سیستمی کردن همه امور این بخش دارند !!!! عمو تو برو همون دفتر دستکت را بنویس و از خیر سیستم و این امور فانتزی بگذر که کارت نیست و بیشتر از این زندگی و سرنوشت یک ملت بلکه ملتهای اطراف را هم معطل این سیستمهای درپیتی نکن !!!!!!!!