| کد خبر: 232982 |

◄ فراخوان اعزام کامیون به بندر امام جواب نداد/ لزوم ریشه یابی مشکلات

بدون بررسی و حل مشکلات و با فراخوان اعزام ناوگان نه کالاها حمل می شود و نه کارها پیش می رود.

تین نیوز

یک فعال بخش حمل و نقل جاده ای با برشمردن مشکلات بارگیری در بندر امام از مسئولان خواست با سفر به این بندر از نزدیک مشکلات موجود در اسکله بندر امام خمینی را بررسی کنند.

به گزارش تین نیوز، علی عجمی با بیان این که بدون بررسی و حل مشکلات و با فراخوان اعزام ناوگان نه کالاها حمل می شود و نه کارها پیش می رود، گفت: ظهر چند روز پیش از اعلام بار، ذرت اصفهان گرفتم، از ساعت پنج عصر به اسکله آمدم و تا ساعت 2 نیمه شب  هنوز موفق نشدم حتی باسکول خالی ثبت کنم.

بیشتر بخوانید:

این راننده کامیون افزود: به نظر شما با این حجم از مشکلات از جمله قطعی برق پایانه هنگام اعلام بار، قطعی مداوم سیستم اسکله، هوای شرجی و گرم، صف های طولانی،علافی موقع ورود و خروج از اسکله، بی نوبتی کردن  رانندگان بومی، گرفتن انعام های بی مورد، اذیت کردن بار شمارها، نبودن امکانات رفاهی، جذب کامیون بدون فراهم کردن زیر ساخت و بدون برنامه ریزی و ... ده ها مشکل دیگر، آیا برای رانندگان انگیزه ای باقی می ماند که دوباره  به این بندر بر گردند؟؟

وی تاکید کرد: مسئولان محترم اول تشریف بیارید در میدان، مشکلات را از نزدیک لمس کنید و راه حل پیدا کنید بعد اقدام به جذب کامیون بکنید.

عجمی ادامه داد: لطفا خودتان را برای یک لحظه  به جای این قشر مظلوم و زحمت کش بگذارید و با  بی برنامگی موجبات رنجش این عزیزان را بیشتر از این فراهم نکنید.

به گزارش تین نیوز، در کنار دلایلی که این راننده در مورد عدم رغبت کامیون داران برای عزیمت به بندر امام خمینی برشمرده، مشکلات دیگری نیز از سوی آنان مطرح شده است.

یکی از این دلایل استهلاک زیاد کامیون ها برای سفر به این بندر به جهت شرایط راه های آن است. افزایش بی رویه قیمت لاستیک و دیگر قطعات و لوازم کامیون نیز موجب شده رانندگان در انتخاب مسیرهای تردد خود به گونه ای برنامه ریزی کنند که کمترین استهلاک و خسارت متوجه کامیون آنان شود.

به گفته رانندگان، همچنین کرایه حمل کالا به دلیل عدم اجرای صحیح تن کیلومتر در حال حاضر به گونه ای نیست که آنان از پس خرید تایر و تعمیرات و ... برآیند.

تایر بسیاری از کامیون ها فرسوده شده و تعداد زیادی کامیون نیز به دلیل ناتوانی رانندگان برای انجام تعمیرات در پارکینگ ها متوقف هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 1 0

    من بعنوان یک راننده شاهدم در بیشتر پارکینگها ، کامیونها بخاطر خرابی و عدم تامین مخارج تعمیر ، پارک شده‌اند و عده‌ی بسیاری از رانندگان نیز بخاطر سن بالا و ترس از کرونا و وحشت از الافی در بندر برای یک بار ، قید بندر رو زدند و بیخیال بندر و حتی کار شده‌اند...
    من رانندگان مُسنی را میشناسم که با توجه به عدم قانون مشاغل سخت برای رانندگان بین‌شهری ، با پارک کامیون در پارکینگ و جذب در تاکسی‌های اینترنتی منتظر فراهم شدن اوضاع مساعد هستند تا یا بازنشسته شوند و یا هزینه‌های کامیونشون رو تامین کنند

  • راننده 0 0

    خنده دار است که کامیونهای راهداری را برای حمل بار غلات به بنادر جنوبی فرستاده اند این یا اعتصاب است یا آشفتگی. عاقبت بی مدیریتی در حوزه حمل و نقل می‌شود این..... ..