| کد خبر: 269512 |

◄ امکانات بهداشتی و رفاهی در پایانه های بار برای رانندگان کامیون فراهم نیست

مدیران پایانه و انجمن صنفی، امکانات رفاهی از جمله حمام و خوابگاه و سرویس بهداشتی را در اولویت عمرانی قرار دهند تا رانندگان مهمان از سختی و مرارت کشیدن در پایانه رنج نبرند.

تین نیوز

تعدادی از رانندگان کامیون با قدردانی از  وضعیت پایانه بار اردبیل از نظر اعلام بار عنوان کردند این که بار بدون اعلام شدن در اردبیل بارگیری نمی شود، یکی از امتیازات پایانه اردبیل است.

به گزارش تین نیوز، ظفر عظیمی مهر در مورد پایانه اردبیل با تایید این مطلب گفت:  در این پایانه همه رانندگان بومی و غیربومی یکسان در نوبت هستند و بسیار نوبت را رعایت می کنند و باربری ها هم کمیسیون قانونی دریافت می کنند.

این فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا افزود: این یک موفقیت و امتیاز خوبی برای پایانه بار اردبیل است.

او ادامه داد: اما متاسفانه پایانه اردبیل از نظر رفاه برای رانندگان غیربومی بسیار سخت است.

این راننده کامیون تاکید کرد: رانندگان به دلیل نداشتن حمام و خوابگاه و عدم دسترسی به سرویس بهداشتی در سرمای ۲۰ درجه زیر صفر و میان برف و یخ و گل و شل محوطه در شب،  با مشکلات بسیاری روبرو هستند.

عظیمی مهر در شبکه های اجتماعی گفت:  لازم است مدیران پایانه و انجمن صنفی،  امکانات رفاهی از جمله حمام و خوابگاه و سرویس بهداشتی را  در اولویت عمرانی قرار دهند تا رانندگان مهمان از سختی و مرارت کشیدن در پایانه رنج نبرند. 

او افزود: به هرحال رانندگان نیاز به آب گرم و حمام و بهداشت دارند و ظاهر آراسته یک راننده مستلزم وجود زیرساخت بهداشتی در پایانه هاست.

فیلم پیوست مربوط به پایانه بار اردبیل است:

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 2 0

    بخشی از این مشکل کهنه به کج سلیقگی و عدم توجه مسئولین مرتبط برمی گرده بخشی از آن به مسائل مربوط به خود رانندگان کامیون که همه می دانند چی ها هست خود رانندگان اگر مسائلی را رعایت کنند بهم دیگر تذکر بدن پایانه ها هم این مشکلات را حل می کنند یا حداقل به سمتش حرکت می کنند بالاخره اون پایانه , مسئولی داره که باید به بالادستیش جواب بده و دو دو تا چهار تا می کنه و پیش خودش می گه سری که درد نمی کند را دستمال نمی بندم !
    مطالبه گری کلا در کشور ما رونق دارد اما اکثرا این را متوجه نیستند که ابتدا باید از خود مطالبه داشت بعد از دیگران ! مثل کسی که سر تا پایین مملکت را به بوته نقد می کشه همون موقع آشغالشو هم می ندازه تو جوب ! حرفم بزنی می گن حکومت کرده ! کلا مقصر همه چیز حکومت است! حتی اخلاق های فردی فرهنگی مان !!!!!!!!!!!!!!!!! یعنی حکومت باید بیاید و ساده ترین مسائل را هم به یکسری آموزش دهد !!! که شهروند محترم فلان کارها را انجام نده دهه 20 انجام می شد دهه 40 انجام می شد دهه 60 انجام می شد دهه 80 انجام می شد الان هم اجرا می شه دوره پدربزرگ و پدرت اجرا می شد الان خودت هم مجریش هستی ! این همه زمان گذشته چه چیزی در فرهنگ و شعور یکسری تغییر کرده ؟ آهان ! مقصر این نظام است !

    • ناشناس 0 0

      احسنت. ما باید از خودمان شروع کنیم تا بتوانیم از دیگران هم بخواهیم. همه در آغاز سال نو سعی کنیم رعایت کنیم و به همدیگر رحم کنیم. به خودمان باز میگردد.


      دولت پیشرفته و مدرن برای مردم پیشرفته ومدرن و اخلاقی، شایسته است.

    • ظفرعظیمی مهر 0 0

      سلام آقای ناشناس ناکارآمدی برخی مدیران پایانه های حمل ونقل ربطی به حکومت ندارد ومثل این میماند شما به نانوا بری پول نان را پرداخت کنی نانوا بگوید سری که درد نمیکند دستمال نمیبدم ونان به مشتری نمیدم وپول مشتری ها را میخورم به هرحال ما رانندگان پول خدمات را پرداخت میکنیم وباید خدمات را از پایانه دریافت کنیم تفاوت پایانه با یک معدن در نحوه اخذ کمیسیون بارنامه است اگر‌پایانه هم مثل معادن سنگ وبیابان از ما کمیسیون ده درصد برای بارنامه بگیرند ما ده درصد باقیمانده را به جای یک حمام از جکوزی وسونای خصوصی در داخل شهر استفاده میکنیم وهیچ خدماتی نمیخواهیم پول خدمات را چندین برابر میگیرند وظیفه دارند خدمت درقبال پول تحویل دهند‌مطالبه گری نیست حق خواستن است که پولش را پرداخت میکنیم پول نخواهند خدمات نمیخواهیم.

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    جهت اطلاع مدیران محترم ومالکان پایانه های سمنان اراک زنجان کرمانشاه که از نظر رفاه ونداشتن حمام وبهداشت پس از چهل سال سال هنوز به فکر ایجاد اماکن رفاهی بهداشتی نیفتاده اند و بودجه دریافتی سال ۱۴۰۲ را که جناب مهندس حمدالهی برای ایجاد اماکن فوق به آنان داده بابستی خرج حمام وبهداشت وخوابگاه میکردند به هرحال پایانه ها وظیفه دارند حمام واستراجتگاخ را که پول آن را از رانندگان از ۴ درصد حق کمیسیون دریافتی که به پابانه تعلق میگیرد احداث کنند وباید جای دیگر هزینه نکنند.