| کد خبر: 265124 |

◄ سرقت عجیب و حرفه ای از کامیون/ رانندگان کامیون قربانی می شوند

کامیون حامل بار لوبیا در یک شب پر ترافیک در اتوبان الغدیر و در حین حرکت توسط دو خودروی شخصی با 6 سرنشین مورد سرقت قرار گرفته است.

تین نیوز

در چند روز گذشته فیلمی از یک راننده کامیون در شبکه های اجتماعی و برخی وبلاگ ها منتشر شده که در این فیلم راننده کامیون از سرقت بار خود به ارزش 60 تا 70 میلیون تومان توسط راهزنان کمین کرده در جاده خبر داده بود.

به گزارش تین نیوز، راننده کامیون در این فیلم می گوید که در یک شب پر ترافیک در اتوبان الغدیر و در حین حرکت توسط دو خودروی شخصی با 6 سرنشین مورد سرقت قرار گرفته است و دزدان چند کیسه بار لوبیا به ارزش 60 تا 70 میلیون را سرقت کرده اند.

این راننده مدعی شده که چند روز پیش از این رخداد نیز با سرقت از کامیون خود و پاره کردن چادر کامیون مواجه و تنها چند روز بود که چادر کامیون خود را تعمیر کرده بود.

او در عین حال از دیگر رانندگانی که در جاده ها در حال تردد بودند، گله کرده که با وجود خلوت نبودن جاده و ترافیک زیاد در زمان حادثه، هیچ یک از رانندگانی که در حال مشاهده سرقت بودند کوچکترین هشداری با چراغ یا علامت یا ... به او نداده و بی تفاوت از این موضوع به مسیر خود ادامه داده اند.

این راننده همچنین مدعی شده که پلیس راه وقتی با سارقان  که در خلاف جهت اتوبان الغدیر در حال فرار بودند مواجه شده، با آنها برخورد نکرده و پس از اعتراض این راننده، گفته  که در صورت برخورد، سارقان آنها را با خودروی خود مورد حمله قرار می دادند.

البته راننده نیز تایید می کند که با توجه به تجربیات قبلی خود و همکارانش، اغلب این سارقان مسلح هستند و با توجه به تعداد نفرات زیادی که در خودروهای سارقان حضور دارند، احتمال حمله آنها به راننده کامیون و حتی پلیس نیز وجود دارد.

فیلم این سرقت که در وبلاگ با کامیون منتشر شده را در ادامه ببینید تا از جزئیات حادثه سرقت عجیب این دزدان مطلع شوید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • آرش جلیلی 5 0


    این امنیتی که به آن میبالند برای رانندگان و قشر ضعیف و زحمتکش صفر است.
    آیا اگر مالباخته سرقت از مقامات کشوری و لشگری و حوزوی بود باز هم برخورد پلیس اینگونه بود؟؟؟

  • ناشناس 1 0

    فقط‌گریه.سرنخ‌به‌دست‌‌حکومت.

  • حسین پزشکی 1 0

    فساد سیستمیک

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    باربری بایستی بیمه بدون قید وشرط وبیمه دله دزدی را قرارداد داشته باشد اگر محموله سرقت جزئی بار بیمه نباشد خسارت کیسه های سرقت شده طبق قانون حمل ونقل برعهده شرکت باربری است رانندگان وصاحبان کالا توجه داشته باشند بار بایستی بیمه کامل سرقت کلی وسرقت جزئی ودله دزدی را داشته باشد باربری موظف است تمام بیمه های موجود را خریداری کند.اگر قرارداد ناقص باشد خسارت را باربری پرداخت میکند.