| کد خبر: 261822 |

◄ بهره 100 هزار نفر از خانواده کارکنان شرکت های حمل و نقل از بیمه تکمیلی رانندگان کامیون

حدود 100 هزار نفر از بیمه شدگان بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ، اعضای خانواده مدیران و کارمندان شرکت ها هستند.

تین نیوز

تعدادی از رانندگان و کامیونداران با انجام برخی محاسبات عنوان کردند که در مجموع حدود 100 هزار نفر از بیمه شدگان بیمه تکمیلی رانندگان کامیون، اعضای خانواده مدیران و کارمندان شرکت ها هستند.

به گزارش تین نیوز، بر اساس آنچه در شبکه های اجتماعی و کانال های مربوط به رانندگان کامیون منتشر شده در ماده چهار قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان آمده است:

ماده ۴_ گروه بیمه شدگان: اعضای تحت پوشش بیمه گذار عبارتند از کلیه رانندگان وسایل حمل و نقل باری که دارای کارت هوشمند معتبر و کارکنان و مدیران شرکت های حمل و نقل، کارکنان تشکل های کارگری و کارفرمایی که دارای (لیست بیمه گر پایه از سوی بیمه گذار باشند) با معرفی و تایید بیمه گذار معتبر می باشند به اتفاق همسر و یا همسران دائمی و دو فرزند زیر ۱۸ سال ...

این رانندگان و کامیونداران با اشاره به محتوای ماده ذکر شده عنوان کردند: کارکنان و مدیران شرکت های حمل و نقل مهمان ناخوانده بیمه تکمیلی هستند که هزینه اش از جیب کامیونداران می رود.

آنان تاکید کردند: حدود ۵۰۰۰ شرکت حمل و نقل وجود دارند که اگر حداقل هر شرکت  پنج نفر باشند  ۲۵٫۰۰۰ نفر فقط کارمندان و مدیران شرکت ها هستند که  اگر هر کدام ۳ نفر تحت تکفل داشته باشند ( خانواده ۴ نفره و شامل همسر و دو فرزند زیر 18 سال ) مجموعا ۱۰۰٫۰۰۰ نفر از بیمه شدگان اعضای خانواده مدیران و کارمندان شرکت ها هستند.

رانندگان کامیون خاطرنشان کردند: به طور تقریبی حدود 100 هزار از بیمه شدگان اعضای خانواده مدیران و کارمندان شرکت ها هستند اما فرزند سوم راننده یا کامیونداری که ماهانه حق بیمه این افراد را پرداخت می کند، نمی تواند تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرد.

آنان در پایان این سوال را مطرح کردند که تلاش چند ساله کانون ها برای حضور و ایفای نقش در قرارداد بیمه تکمیلی دقیقا برای چه بود ؟

تصویر نامه زیر را که مربوط به بیمه تکمیلی مدیران و کارمندان شرکت های حمل و نقل است ببینید:

نامه بیمه شرکت های حمل و نقل

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر 1 0

    بیمه تکمیلی و پول بیمه تکمیلی بایستی در یک حساب مخصوص رانندگان حمل کالا متمرکز شود و برای رانندگان وخانواده رانندگان دراختیار بیمه طرف قرارداد گذاشته شود اینکه چنان پول هنگفت وبی حساب کتابی در اختیار شرکتهای حمل ونقل که هیچگونه مسولیتی درقبال امانت ندارند بسیار خطرناک و انتظار هرگونه اختلاسی هرکی هرجور دلش بخواد از کیسه رانندگان میخورد .رانندگان متولی ندارند و کانون رانندگان هم با شرکتهای حمل ونقل دستشان تویک کاسه است.رانندگان بی پناه بی متولی هستند.

    • ناشناس 0 0

      من شرکت حمل و نقل دارم به نمایندگی از همه شرکتها میگم خیلی هم عالی. نیم درصد به کرایه هاتون اضافه بشه و از راننده دریافت نشه راننده میدونه و بیمه تکمیلی ش. یه مسئولیت بیخود گردن ما شرکتهاست بازهم باکی نیس این همه تهمت و توهین پشتش خیلی نوبره

    • ظفرعظیمی مهر 0 0

      شما حتما تازه شرکت زدی که از امین نبودن شرکتهای حمل ونقل خبرنداری از شرکتهای حمل ونقل دهه هفتاد تا هشتاد سوال کن بزرگترین خیانت را شرکتهای حمل ونقل در آن هشت سال به رانندگان کردند وتامین اجتماعی هم شانه خالی کرد یعنی چنان پول هنگفتی بالاکشیدن که با شکایت هم چندسال هرکدام از متصدیان باربری ها زندان رفتن و اما پولهای رانندگان را پس ندادند وهشت سال سنوات رانندگان را اختلاس کردند این اختلاس بزرگترین اختلاس قرن بود که شرکتهای حمل ونقل ایران انجام دادند آیا چنین شرکتهایی قابل اعتماد هستند .نه قابل اعتماد نیستند و نبایستی پول را به شرکتهای حمل ونقل سپرد.

  • ناشناس 0 0

    سلام. با اینکه خوانندگان تین نیوز و نظرنویسان و مثبت منفی دهندگان نظرات تعداد بسیار ناچیز هستند شاید به صد نفر هم نرسند ولی چند نکته را تو این نظر میگم رانندگان و شرکتهای حمل و نقل و به قول قدیمی ها گاراژ داران از شروع حمل و نقل تو ایران با تعامل در کنار همدیگر چرخ حمل و نقل ایران را چرخوندند و دفاتر و یا گاراژها محلی بوده که این دو قشر در کنار هم بودند هیچ راننده ای را نمیتوانید پیدا کنید که بگه رفتم داخل دفتری و در را روی من بستن . عزیزان هستند شرکتهایی که یا به خاطر باج دادن به دلال و یا طمع کمیسیون بیشتر از عرف میگیرند ولی اکثر شرکتها برای چندرغاز گاها بارنامه زیر قیمت میدن. خواهش میکنم دست از این همه اختلاف افکنی بین دو صنف خصوصی بردارید اون نفری که اینجا هر توهین و تهمتی به شرکتها میزنه بیاد پاسخ بده کدوم شرکتی با اسلحه راننده را مجبور به بار زدن با کرایه پایین و کمیسیون بالا کرده؟ در حمل و نقل کالا وضعیت اگر اسفباره و کرایه ها کمه و گوش بری زیاده پس حمل و نقل مسافر که وضعیت اسفبار تره اونجا که دیگه باربری و دلال نیس اونجا که دیگه کرایه نقده. پس چی شده که اتوبوس خیابان کاوه اصفهان را به ترافیکی کشونده برای بار زدن که هیچ ارگان دولتی و نظارتی نمیتونه درستش کنه؟

  • ناشناس 0 0

    شرکتهای باربری و حمل ونقل چپاول رانندگان

  • یزدان 0 0

    مثل سگ دروغ میگن بی همه کسا