| کد خبر: 260418 |

◄ اندوخته های بازنشستگان راه آهن چگونه به یغما رفت؟

برخی بازنشستگان راه آهن معتقدند روز بازنشستگان روزی است که گروهی قاضی شرافتمند در مورد اندوخته های آنان در صندوق بازنشستگی، تحقیق و تفحص کنند.

تین نیوز

برخی بازنشستگان راه آهن معتقدند روز بازنشستگان روزی است که گروهی قاضی شرافتمند در مورد اندوخته های آنان در صندوق بازنشستگی، تحقیق و تفحص کنند.

به گزارش تین نیوز، محمود حشمتی بازنشسته راه آهن در شبکه های اجتماعی نوشت: کاش نمایندگان مجلس این شرایط را داشته باشند که تحق کنند چه بسر اندوخته بازنشستگان که به مدت 30 سال خدمت هر ماهه درصدی از حقوق آنها و نیز درصد بیشتری از سازمان متبوعه آنان کسر شده و به حساب صندوق بازنشستگان واریز شده تا در ایام پیری و بازنشستگی دغدغه زندگی و بیماری خود و عائله را نداشته باشند، آمده است و این مقادیری که کسر گردیده چگونه به یغما رفته است؟

بیشتر بخوانید:

فلسفه تشکیل صندوق بازنشستگان چه بود؟/ مشکلات بازنشستگان راه آهن

او عنوان کرد: روز بازنشستگان روزی است که دولت هایی که  از جیب و صندوق باز نشستگان برداشت نموده و در عوض شرکت های زیان ده با کارکنان سفارشی و حقوق های نجومی وابسته به صندوق کرده اند به نقل قول از مدیر عامل محترم صندوق به یک محکمه عادل سپرده شود و آن وقت زیان های وارده محاسبه  و با سود دیرکرد به بازنشستگان برگردانده شود.

حشمتی با بیان این که در چنین روزی، می شود که تکریم بازنشستگان  را می توان جشن گرفت، گفت: آن روز دیگر بازنشستگان منتظر دولت و مجلس نمی مانند که تفقدی کنند تا وضعیت فعلی که در مورد حقوق و  بیمه و... دغدغه پایان نشدنی برای بازنشستگان وجود دارد مرتفع گردد.

وی شرط تحقق این هدف را حضور نمایندگان ناظر بازنشستگان در هر شرکت وابسته و هیئت رئیسه صندوق ذکر کرد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    متأسفانه صندوق حیات خلوت دوستان پورسیداقایی بود و همه در جهت اهداف باند ایشان بهیچ کس هم جوابگو نبودن

  • بازنشسته کشوری 0 0

    باسلام حال که با تمام هجمه به مدیر جوان و سرپرست راه اهن وارد شده لازم به یا داوری است سوانح در راه اهن هر از گاهی با عنایت به فرسوده شدن زیر سازی خطوط در زمان بعضی مدیران عامل راه اهن اتفاق افتاده که فقط هجمه به مدیر جوان راه اهن وارد می اورند باید دید علت حادثه اون هم بر اثر فرسوده شدن زیر بنایی و یا سهل انگاری بخش نیروی انسانی که می طلبد مدیر جوان و جهادی ببشتر از خطوط ریلی و کریدور های شرق و غرب با توجه به گسترش خطوط و اتصال ریلی از خاور دور به نزدیک ویا راه اندازی مسیر جدید و محرومیت زدایی بازدید میدانی مداوم داشته باشند که ما بازنشستگان به وجود چنین مدیری جهادی و دلسوز افتخار کرده و برای ایشان از خداوند مننان ارزوی سلامتی و توفبق داریم چرا که اینگونه مدیران در راه اهن انگشت شمار بوده اند بهتر است از مهندس افشار و شهید گرانقدر علیرزاده ها و دیگر مدیران در خط ولایت فقیه و کاربلد هم یاد کنیم پس با توجه به تحریم ظالمانه که به زیر ساخت های ریلی هم رسیده و جبران ان شامل هزینه های گزاف واردات ادوات ریلی شده و این حوادث چنانچه در بخش فنی اتفاق بیفتد بعید نیست پس انتظار هست مهندس و سید و علوی با پشتکار شبانه روزی و بازدید مستمر میدانی و هر از گاهی با کمسیون های مربوط از مسیر خطوط ریلی داشته باشند تا شاهد کمتر شدن اینگونه حوادث در اینده باشیم وبرابر اصول مدیریت اسلامی نظارت و کنترل و سر کشی لارم و ضروری به نظر میرسد که انتظار هست به مهندس صالحی هم رونوشت داده شود با تشکر بازنشسته کشوری