| کد خبر: 259739 |

ماجرای واردات خودروی لوکس با پول بازنشستگان چیست؟

سرمایه های بازنشستگان در صندوق بازنشستگی کشوری به فنا رفت

سرمایه های کشور و مردم در اثر بی قانونی و پاسخگو نبودن از یک طرف و بی تدبیری و سوء مدیریت از طرف دیگر و به همین راحتی به باد داده می شود.

تین نیوز

نعمت الله ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: 9 دستگاه خودروی لوکس اعم از لکسوس و تویوتا در سال ۱۳۹۴ با اموال و پول بازنشستگان توسط یکی از شرکت های زیرمجموعه صندوق بدون ثبت سفارش از کشور اتریش خریداری و وارد کشور شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از کانال تلگرامی گزارشگر، وی افزود: مشخص نیست با چه منطقی این کار صورت گرفته و اصل موضوع نیز درحال پیگیری است و چنانچه سوء جریانی در خرید خودروها مشاهده شود، شکایت لازم صورت می گیرد. در این خصوص تعامل خوبی با سازمان بازرسی کل کشور برقرار شده تا با هم افزایی لازم، برخورد قانونی با مسببان این سوء جریان ها صورت گیرد. این خودروها با قید فوریت باید ترخیص شود و به فروش برسد و این مبلغ به بازنشستگان برگردد.

 شما توجه کنید به جمله آخر! خارج از اینکه چند مورد بی قانونی و سوء استفاده صورت گرفته و با پول صندوق خودروهایی وارد شده که ورودشان مجاز نبوده، از سال ۹۴ تا الان یعنی به مدت ۸ سال این سرمایه در گمرکات زیر آفتاب و باران مانده و پوسیده و حالا امیدوارند که بتوانند ترخیص کنند، بفروشند و پول صندوق را برگردانند!!!

سرمایه های کشور و مردم در اثر بی قانونی و پاسخگو نبودن از یک طرف و بی تدبیری و سوء مدیریت از طرف دیگر و به همین راحتی به باد داده می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.