| کد خبر: 257920 |

◄ در پایانه بار اردبیل اثری از حمام و استراحتگاه نیست + فیلم

به گفته رانندگان و کامیونداران در پایانه بار اردبیل اثری از حمام و استراحتگاه نیست.

تین نیوز

به گفته رانندگان و کامیونداران در پایانه بار اردبیل اثری از حمام و استراحتگاه نیست.

به گزارش تین نیوز ، یک راننده کامیون در این مورد گفت: اردبیل از استان های بسیار سرد است و روزگاری از حوضچه آبگرم نیر برای استحمام رانندگان استفاده می شد.

ظفر عظیمی مهر افزود: مسئولان مرتبط در استان اردبیل ده پانزده سال قبل دور این چشمه آبگرم را محصور کردند و پایین دست آن یک مجتمع آبگرم راه اندازی شد که جهت رفاه حال خانواده های مسافر استفاده می شود.

بیشتر بخوانید:

او عنوان کرد: با وجود محصور شدن این چشمه و عدم دسترسی رانندگان به آن برای استحمام،  اما در پایانه بار اردبیل که تنها امید رانندگان است اثری از حمام و استراحتگاه نیست.

این راننده کامیون تاکید کرد: سرویس بهداشتی این پایانه هم در قسمت اداری قرار دارد و رانندگان غیر بومی در زمستان باید حدود 500 متر در برف و گل یخ و تاریکی شب باید برای استفاده از آن متحمل مشقت ها شوند.

عظیمی مهر این پرسش را  نیز مطرح کرد که آیا مدیران حمل و نقل اردبیل در سرمای 40 درجه، یک شب را در پایانه و داخل یک کامیون بدون دسترسی به سرویس و حمام سپری کرده اند..؟

وی گفت: از مدیران مرتبط درخواست می شود به امکانات پایانه بار اردبیل به خصوص حمام و خوابگاه رسیدگی کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر 1 0

    سلام .بحث پایانه تازه احداث اردبیل که از نظرموقعیت جغرافیایی سه راهی کورائیم وجاده خلخال ساخته شده نزدیک شهر ودسترسی به خوراک و نان وتغذیه وجود دارد تابستان هم هوای مناسب اردبیل نیازی به استراحتگاه ندارد اما زمستان وسرمای استخوان سوز سی چهل درجه بایستی حمام وسرویس بهداشتی دسترس رانندگان درقسمت پارکینگ کامیونها احداث شود بنده پیگیر شدم چرا آب نزدیک پارکینگ کامیونها نیست جواب دادن شاید آب نزدیک پارکینگ باشد برخی رانندگان ماشین بشورند آخه مگرپایانه کارواش است پس حراست چکاره ست که به خاطر یک ماشین شور ما رانندگان ایران را از آب سرویس بهداشتی محروم کنند هرراننده که ماشین شست قطع خدماتش کنید این چه بهانه ای ست که آب وحمام نداشته باشید بگید چون شاید یک نفرماشین بشورد.بنده ازمدیرکل سازمان راهداری حمل ونقل اردبیل تقاضا دارم حمام واستراحتگاه پایانه اردبیل را مدنظرداشته باشند.سپاس از رسانه تین نیوز.

  • حسن 1 0

    در ۸۰ درصد شرکتها از استراحتگاه خبری نیست ولی وجود داره فقط برای بازرسین سازمان راهداری تائید کنند ولی اجازه به استفاده رانندگان نمیدن؟؟؟؟!!!