| کد خبر: 256692 |

آرامش در مرز ایران و افغانستان/ پایانه مرزی مرز میلک بازگشایی شد

حدود 24 پس از بسته شدن مرز میلک در استان سیستان بلوچستان به دلیل درگیری های مرزی با طالبان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان روز گذشته هفتم خرداد از بازگشایی مجدد این مرز خبر داد.

تین نیوز

حدود 24 پس از بسته شدن مرز میلک در استان سیستان بلوچستان به دلیل درگیری های مرزی با طالبان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان روز گذشته هفتم خرداد از بازگشایی مجدد این مرز خبر داد.

به گزارش تین نیوز ، آن چنان که رسانه ها خبر داده اند،  ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از بازگشایی مرز میلک در این استان از حوالی ظهر روز یکشنبه و به فاصله حدود 24 پس از تعطیلی آن خبر داده است.

بیشتر بخوانید:

مبادلات در مرز میلک با کشور افغانستان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

فیلم| شرایط نامناسب رانندگان در مرز؛ حتی امکان تنفس نیست

بر اساس خبری که روز گذشته ایسنا منتشر کرده، ایوب کرد گفته که پس از آرام شدن وضعیت در مرز، مبادلات اقتصادی در پایانه مرز میلک از سر گرفته شد.

گزارش تین نیوز حاکی است، بسته شدن این مرز موجب نگرانی فعالان حمل و نقل جاده ای کالا که در این مرز فعال هستند، شده بود.

آنان در شبکه های اجتماعی تاکید کردند که علاوه بر حمل و نقل و صادرات کالا از این مرز، تردد ناوگان مسافربری نیز در این مرز صورت می گیرد.

برای دریافت سریعتر اخبار و گزارش های مرتبط با وضعیت مرزها، اینستاگرام تین نیوز را دنبال کنید. برای عضویت در اینستاگرام «تین نیوز» اینجا کلیک کنید.

قابل ذکر است، حدود ساعت ۱۱ صبح روز شنبه 6  خرداد بین نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و نیروهای طالبان در محل پاسگاه سوسولی شهرستان هیرمند درگیری رخ داد و موجب بسته شدن این پایانه‌ مرزی میلک شد.

گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد  همزمان با این رویداد گفته بود:  از ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه ظهر روز  6 خرداد مرز میلک (پل ابریشم)، توسط نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با توقف یک دستگاه کامیون بر روی پل ابریشم مسدود گردید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یادآور شده بود: پیش از این روزانه به طور متوسط ۱۶۰ دستگاه کامیون از این پایانه مرزی تردد صورت می گرفت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ارِغنون 1 0

    یعنی چه؟؟؟؟ دونفر از جوانان مردم ایران را شهید کردند و....بعد هیچی به هبچی؟؟ ما چه نیازضروری به تجارت با افغانستان داریم؟ لااقل چند روز صبر میکردید که بنرین و گازوئیل و ...آنها تمام شود گران شود تا وحوش طالبان بفهمند درافتادن با ایران یعنی چه.

  • عباس 0 0

    دشمن مردم ایران طالبان نیستن مردم دیگه میدونن دشمن دارداخله

  • ناشناس 0 0

    واقعا که.!.مجری تلویزیون شان هم به ایرانی جرآت فحاشی پیداکرده. بازهم دولتمردان ماخوشحالند که تجارت باافغانستان ازسرگرفته شده. دولت مردان محترم.به کجا چنین شتابان

  • ناشناس 0 0

    چرا دولت ایران افغان ها را از کشور بیرون نمی‌کنید؟؟؟؟؟؟

  • س ش 0 0

    طالبان. به ما فحش بده. ما به اونها. کمک کنیم.. برید عمو خجالت بکشید. بزدلها..