| کد خبر: 256665 |

ایرباس وطنی هم رسید!!

رئیس سازمان هواپیمایی کشور عنوان کرده که « ایران می تواند هواپیمایی در کلاس ایرباس بسازد. با دانش و زیرساختی که در کشور وجود دارد حتما می توانیم هواپیمایی در کلاس ایرباس و بویینگ بسازیم.

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشور عنوان کرده که  « ایران می تواند هواپیمایی در کلاس ایرباس بسازد. با دانش و زیرساختی که در کشور وجود دارد حتما می توانیم هواپیمایی در کلاس ایرباس و بویینگ بسازیم. ده سال پیش کسی باور نمی کرد ایران جزو باشگاه فضایی باشد اما امروز این امر با ماهواره کاملا بومی محقق شده است. روسیه ۹۰۰ ایرباس خرید ولی در اولین روز تحریم اجازه پرواز نگرفت و جمهوری اسلامی ایران به روسیه کمک کرد. با افتخار می گوییم که هواپیماهای روسیه امروز در ایران تعمیر می شود».

حاشیه:

چندی پیش رئیس پلیس راهنمایی  و رانندگی گفت: «خودروسازها، موتور و اغلب قطعات ماشین هایی که می گویند خودرو ملی است را از چین می آورند و باطری و بدنه روش می بندید و برای حفظ همین خط مونتاژ!! مردم را آنقدر به زحمت انداختند و واردات خودرو را تعطیل کردند، اگر چه بخاطر خودرو ناایمن در یک سال بیست هزار نفر یعنی به قدر تلفات اوکراین در ۱۴ ماه جنگ با روسیه، تلفات جاده ای می دهیم!»

عجب! ارباس می توانند تولید کنند!!

خوب برادر من! کی جلو شما رو گرفته برو بساز.

هنوز سرم در داروخانه ها نایاب می شود و اینها یک سرم قندی نمکی را نتوانستند بسازند و بند وارداتند.

پراید را نتوانستند بسازند.

برای تامین ضرورت های معیشت مردم مثل مرغ و تخم مرغ در گِل گیر کرده اند اما با شکم خالی آروغ فندقی می زنند که بله ارباس می سازیم.

حرف هست دیگر کسی که قرار نیست تاوان دهد، کنتور که نمی اندازد زبان.

رئیس جمهور وقتی حرف هایش را زیر پا می گذارد از شما چه توقعی هست؟!

منبع :  کانال تلگرامی یادداشت های روزانه ( https://t.me/yaddasht_roozaneh1 )

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 3 1

    شماها همان هایی هستید که می گفتید پهبادهای ایرانی فتوشاپ است ! علوم نظامی دفاعی را مسخره می کردین شماها همان هایی هستید که ساخت قطار ملی مترو و لکوموتیو ایرانی را هم باور نمی کردین پس فردا اتوبوس برقی ساخت داخل هم راه بیفته باز هم باور نمی کنید تجهیزات علمی و لبه تکنولوژی انرژی و برق و پزشکی و عمران و ... همه را مسخره می کردین و می کنید اتمی را هم مسخره می کردین هوافضا را هم مسخره می کردین شماها ربات پزشکی جراحی سینا که به اندونزی صادر شد را هم مسخره کردین شماها هر چیز علمی که در این کشور بخواهد ساخته شود را مسخره می کنید به تولید محصول و خروجی نهایی هم برسد باز مسخره می کنید تلاش می کنید که کارها را بی ارزش نشان بدین شغل شماها مسخره کردن دانشمندان و مدیران درست این مملکته پس فردا هواپیمای مسافربری بومی هم بسازیم باز همین کارها را تکرار خواهید کرد چون , نکبت , ذلالت , حقارت و خودتحقیری به DNA و تار و پود مغزتون رفته شماها بدبخت هستید .

  • ایران 0 0

    القای خودباوری برادران وطنی به سهم الارث شما است که بهتون میرثه
    بقیه را نمیبینی ودیگران رازحمت همه مردم که اصلا کسی بهش توجه نمیکنه از کل میگم از کارگر یک کارخانه برو تا دکتر واستادان را
    زنجیره ای که شامل تک تک افراد میشود حتی یک راننده همه اگه یکیش معیوب باشه تا آخرش خرابی میاره اگه سازنده بهترین جنگنده یا ماشین باشی سیستماتیک حال خوش نداری چون چیزی از وجدان نداری میشه ستون سیاه لشکر توهم توعمل وباعقل منافات داره قانون جنگل ببار میاره