| کد خبر: 251711 |

◄ هشدار مجدد در مورد صدور بارنامه صوری برای فروش گازوئیل

انجمن صنفی کارفرمایان مؤسسات و شرکت های حمل و نقل تهران و حومه برای چندمین بار نسبت به صدور بارنامه صوری توسط متصدیان حمل، هشدار داد.

تین نیوز

انجمن صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت های حمل و نقل تهران و حومه برای چندمین بار نسبت به صدور بارنامه صوری توسط متصدیان حمل، هشدار داد.

به گزارش تین نیوز ، در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاع رسانی های قبلی و برابر اطلاع واصله، گاهی متصدیان حمل به منظور شارژ گازوئیل ناوگان حمل و نقل ، اقدام به صدور بارنامه صوری می نمایند.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: این موضوع  تخلف مبنی بر قاچاق مواد سوختی محسوب شده و مراتب در کمیسیون ماده 12 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران  مطرح و برابر مقررات برخورد قانونی به عمل می آید.

بیشتر بخوانید:

صورت وضعیت و بارنامه صوری چگونه به دست قاچاقچیان سوخت می رسد؟

حذف دلالی؛ تنها راهکار اساسی برای برون رفت از بحران حمل و نقل

در پایان این اطلاعیه آمده است: شایسته است متصدیان مربوطه توجیه گردند تا از صدور بارنامه صوری خودداری به عمل آید.

به گزارش تین نیوز، پیش از این نیز، تعدادی از رانندگان تصاویری از تبلیغ قاچاق سوخت و فروش آن به قیمت بشکه ای حدود سه تا پنج میلیون که در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود را در اختیار خبرنگار ما قرار داده و عنوان کردند، این افراد راننده نیستند بلکه افراد صاحبان سرمایه ای هستند که برای قاچاق سوخت نسبت به خرید ناوگان سنگین و دریافت کارت هوشمند اقدام کرده اند.

به گفته آنان؛ برای جلوگیری از این کار نیاز است بررسی شود این افراد صورت وضعیت و بارنامه های صوری را چگونه و از چه طریقی به دست می آورند که سهمیه سوخت خود را به طور مرتب دریافت و سپس این سهمیه را به قیمت بالا می فروشند در حالی که بسیاری از رانندگان واقعی اگر به دلیل بیماری، خراب شدن کارت سوخت، خرابی ناوگان و یا هر مشکل دیگری برای مدتی امکان فعالیت نداشته باشند، با کمبود صورت وضعیت و بارنامه مواجه شده و به همین دلیل سهمیه سوخت شان قطع یا کاهش می یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.