| کد خبر: 248489 |

◄ یک راننده: تشکیل کنسرسیوم چه مزایایی برای راننده و حمل و نقل جاده ای دارد؟

با توجه به تعریف و توصیف کنسرسیوم، تشکیل کنسرسیوم چه مزایایی برای راننده و حمل و نقل دارد؟

تین نیوز

یک فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا در مورد صدور مجوز تشکیل و فعالیت کنسرسیوم حمل و نقل در استان خوزستان معتقد است: تشکیل کنسرسیوم برای اهداف عالیه و برای سود دهی بیشتر با هم اندیشی اعضا برای اعضا تشکیل می شود و آن هم بیشتر در کار تولید مناسب است نه در حمل و نقل که هدف کلیه شرکت ها اخذ سود بیشتر از فعالیت راننده و کامیون‌داران است.

به گزارش تین نیوز، ابراهیم علیاری افزود: انجمن های کارفرمایی شرکت های حمل و نقل به نوعی کنسرسیوم است اما چه فایده ای برای حمل و نقل داشته اند؟ 

این راننده کامیوندار در شبکه های اجتماعی تاکید کرد: کنسرسیوم اتحاد دو یا چند نفر یا شرکت یا چند سازمان یا ترکیبی از آنها است که برای رسیدن به یک هدف، فعالیت های هماهنگ دارند و یا منابعشان را با هم ادغام می کنند.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: شراکت افراد یا سازمان ها برای انجام یک پروژه خاص کنسرسیوم نامیده می شود. موضوع کنسرسیوم می تواند تاسیس یک سد یا پل خاص، ساخت نیروگاه، برگزاری یک نمایشگاه، تولید محصول و … باشد.

او عنوان کرد: هر کنسرسیوم دارای مدت محدود و شرکت کنسرسیوم دارای کارکرد تجاری و نیز غیر تجاری است. در شرکت ‎ها‌‎ی کنسرسیوم حدود و وظایف هر یک از توسط تفاهم نامه و اداره ثبت شرکت تعیین و تایید می‎شود. اعضای کنسرسیوم، هویت و استقلال مدیریتی، قانونی و مالی خود را حفظ می کنند.

علیاری تاکید کرد: حال با توجه به این تعریف و توصیف کنسرسیوم، لازم است مشخص شود تشکیل کنسرسیوم چه مزایایی برای راننده و حمل و نقل دارد؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.