| کد خبر: 247281 |

⁣خاورمیانه ٧٦٥ میلیارد دلار هواپیمای جدید می خرد

بوئینگ پیش بینی کرد خطوط هوایی خاورمیانه ٢٩٨٠ هواپیمای جدید طی دو دهه آینده می خرند تا پاسخگوی افزایش پیش بینی شده در ترافیک مسافری منطقه باشند.

تین نیوز

بوئینگ پیش بینی کرد خطوط هوایی خاورمیانه ٢٩٨٠ هواپیمای جدید طی دو دهه آینده می خرند تا پاسخگوی افزایش پیش بینی شده در ترافیک مسافری منطقه باشند.

رندی هیسی، مدیر بازاریابی بوئینگ در خاورمیانه، آفریقا، روسیه و آسیای میانه؛ منطقه خاورمیانه، یک نقطه اتصال محبوب برای مسافران بین المللی و تجارت در حال رشد است که به ناوگان همه کاره ای نیاز خواهد داشت که نیازهای خطوط هوایی و بار هوایی را برآورده کند.

 رشد قابل توجهی را در بازار حمل و نقل هوایی خاورمیانه طی سال های اخیر نشان می دهد و خاطرنشان می کند که قطر ایرویز و امارات ایرلاینز در فهرست پنج شرکت برتر جهان قرار دارند.

 بوئینگ پیش بینی کرد که اندازه ناوگان باری خاورمیانه تا سال ٢٠١٤ به ١٧٠ فروند هواپیما یعنی بیش از دو برابر ناوگان قبل از همه گیری برسد.

 هواپیماهای پهن پیکر ٤٣ درصد از سفارش ها به ارزش ٧٦٥ میلیارد دلار را تشکیل می دهند که بالاترین نسبت را در مقایسه با سایر مناطق به خود اختصاص داده اند.

در حالی که تقاضای بازار برای هواپیماهای تک راهرو در خاورمیانه قرار است تا سال ٢٠٤١ به بیش از دو برابر تا ١٦٥٠ فروند برسد، تقاضا برای هواپیماهای مسافربری پهن پیکر با تحویل ١٢٩٠ هواپیما برای حمایت از شبکه بین المللی در حال گسترش همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد.

 این شرکت همچنین پیش بینی کرد که ترافیک مسافری سالانه ٤ درصد رشد کند و تقاضای موازی برای ٢٠٢ هزار پرسنل جدید هوانوردی شامل ٥٣٠٠٠ خلبان، ٥٠٠٠٠ تکنسین و ٩٩٠٠٠ خدمه کابین را در ٢٠ سال آینده شاهد خواهیم بود.

بازار تقاضا برای خدمات تعمیر و نگهداری نیز تا سال ٢٠٤١ به ٢٧٥ میلیارد دلار خواهد رسید.

* برگرفته از گروه مجازی اخبار هوانوردی کشور

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.