| کد خبر: 244804 |

◄ تقدیر و تشکر رانندگان اصفهانی از زحمات 40 ساله چند راننده پیشکسوت

جمعی از رانندگان فعال در بخش حمل و نقل کالا با حضور در منزل 2 راننده پیشکسوت خمینی شهری از زحمات حدود 40 ساله آنان در این بخش تقدیر و تشکر کردند.

تین نیوز

جمعی از رانندگان فعال در بخش حمل و نقل کالا با حضور در منزل 2 راننده پیشکسوت خمینی شهری از زحمات حدود 40 ساله آنان در این بخش تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش تین نیوز، حسین صالح پور در این مورد گفت:  یکی از پیشکسوتان یاد شده، محمد علی حاجیان بود. وی متولد سال ۱۳۲۶ است و از سال ۱۳۵۲  در حرفه رانندگی کامیون مشغول به خدمت و در سال۱۳۹۲ بازنشسته شده و حدود چهار دهه در این صنف فعالیت داشته است.

بیشتر بخوانید:

وی افزود:  محمد حسین حاجیان راننده پیشکسوت دیگری بود که از زحمات وی نیز تقدیر و تشکر صورت گرفت،  او متولد ۱۳۲۹ است و از سال ۱۳۵۳ در این صنف شروع به فعالیت کرده و در سال۱۳۹۱ بازنشسته شده و حدود چهار دهه در این صنف فعالیت داشته است.

او تاکید کرد: البته راننده پیشکسوت محمد حسین  حاجیان، زخم  خورده  این  شغل  نیز بوده و فرزند خود شادروان محمد صادق حاجیان را  نیز در  سانحه  تصادف از دست داده است.

2
پیشکسوت حمل و نقل حسین حاجیان
1
پیشکسوت حمل و نقل محمد علی حاجیان
3
شادروان محمد صادق حاجیان راننده ای که در تصادف جان باخت

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد 1 0

    سلام اکر واقعا قرار بود از رانندگان قدیمی تقدیر می‌شود بهتر بود از کسانی تقدیر ميشود که این حرفه را از اجداد خود به‌ ارث برده بود ند تقدير می‌شود درسته آقایان حاجیان قدیمی این شقل هستند ولی بهتر بود خودشان‌ کسانی را معرفی می‌کردند که در جنک ناپدید شده‌ بودند مثلا راننده عزيز مفعود اثر سيد یوسف دیباجی که سابقه خیلی بیشتر از این عزيزان داشته که در روزهای اول جنک در جاده آبادان ماهشهر با کاميون خود ناپديد شد یا برادر بزرگوارش که‌ از سختی کار این شقل فعلا در بستر بیماری هست
    انشاالله همی عزيزان موفق باشند